Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hinke schreef:Spinet: Mijn haflinger heeft op dit moment ook 2 verdikkingen, maar ze loopt niet kreupel. Betekenen die verdikkingen volgens jouw dat het naar binnen slaat?
Weet je trouwens zeker dat ze niet ergens een open wond heeft van de mok? Mijn haflinger had vorig jaar ook mok, en toen liep ze kreupel omdat ze er een behoorlijk diepe snee door had gekregen. Maar dat was zo over met een beetje acederm spuiten. Hoe lang ben je al zelf aan het smeren?
OmelissaO schreef:Voor paarden met chronische mok:
wie van jullie gebruikt dectomax? Mijn paard krijgt het altijd, werkt erg goed.
Ik merk als ze de prik weer moet dat de mok weer verslechterd. (nu dus)
btw heb een fries, met lekkere grote dikke sokken, ik knip ze nu wel binnenin kort, zodat ik er beter bij kan.
Richtje schreef:OmelissaO schreef:Voor paarden met chronische mok:
btw heb een fries, met lekkere grote dikke sokken, ik knip ze nu wel binnenin kort, zodat ik er beter bij kan.
Wat is dat precies en hoe werkt het??
OmelissaO schreef:Wat het exact is weet ik je niet zo snel te zeggen (mijn moeder vast wel) maar dat is een prikje wat ze dan om de 10 weken krijgt (je hoeft dan ook geen wormenkuren meer te geven, want dat zit ook in dat spul). Het zorgt ervoor dat de mok verdwijnt. Bij mijn paard verdwijnt het dan wel niet helemaal, maar is dan niet meer zo hevig.
OmelissaO schreef:Voor paarden met chronische mok: