Topic voor de oudjes deel 2.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DubbelFun

Re: Topic voor de oudjes deel 2.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:10

@DoCumera: of ik mezelf zie zitten met die rijglaarsjes en sporenriempjes :D
Overigens heb ik dat voerbakje in het groen, maar hier zijn wel beide hengsels al afgebroken.

@fique: fijn dat de TA geen problemen vond.

Ik vond het net met voeren nog best fris, maar áls ik wil scheren moet ik er niet te lang mee wachten, want dan is de nieuwe vacht al te ver 'onderweg'.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 42 min geleden

Ik laat vandaag lekker zijn deken op, bewolkt en fris.
Afbeelding
Met zijn Agrobs snor. <3

Waidida

Link naar dit bericht Geplaatst: 25 min geleden

wij zijn hier weer op de sukkel. Onze oudste leek de winter echt heel goed door te komen, lekker dik genoeg ook, geen ribben te zien.

Nu mogen ze sinds deze week af en toe een uurtje op de wei en lijkt onze oude heer (inmiddels 28) in hongerstaking te zijn gegaan. Hij is dus nu wel opeens een stuk ingevallen en de ribben zijn zichtbaar. Ook veel aan het verharen opeens (daarvoor op aanraden van de DA gaan we lijnzaadolie bijgeven).

Hij eet zijn muesli en brokjes nog erg goed op maar de voederbieten laat hij liggen, terwijl hij die normaal dus zo graag eet. Ook hooi gaat meteen veel minder snel op, ze krijgen het hier onbeperkt maar we moeten veel minder snel aanvullen.

Dus even met de handen in het haar, natuurlijk is hij echt wel al oud intussen maar die hongerstaking lijkt me niet aangenaam. Misschien dat we hem binnenkort aan de slobber zetten zodat hij toch genoeg binnenkrijgt.

Heel teleurstellend ook want we dachten echt dat het dit jaar wel goed ging ...