Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Love_Mirra schreef:Ik heb voor de buikjeuk een oude T-shirt vast gemaakt. Speciale uierflappen pasten haar nooit
Aan de laaste buiksingels een gaatje gemaakt, dan nog in het midden van de buikFLAP een gaatje met gespje, zo tussen de achterbenen aan de bilriemjes vast gemaakt. Als je wil, kan ik wel proberen een foto te maken ?
Sting schreef:Ze kan, helaas, best op latere leeftijd ZE ontwikkelen. Die van mij is ook pas op 14 jarige leeftijd begonnen. Helaas daarna niet meer minder geworden. Je zou naar een compleet brokje als PAVO Vital of Smikkels (eigen merk-welkoop) kunnen kijken.
Mijn Haflinger gisteren uit de weide gehaald met 4 gaten in zijn (al gerepareerde) RSIH.... Iemand nog tips wat ik erop kan smeren zodat de rest er vanaf blijft? Ik blijf nieuwe kopen... en die dingen zijn al niet goedkoop.
SayaJones schreef:
[ [url=m/BgUOwP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Skippy01 schreef:SayaJones schreef:
[ [url=m/BgUOwP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is wat mijn merrie ook heeft. Dit jaar krijgt ze glucose support en is het wel beter dan de jaren ervoor. Ik spray er dode zee zout spray op, met een vleugje tea tree en lavendel olie erin. Blijven de meeste vliegjes er vanaf. Dode zee zout gebruik ik zelf ook voor eczeem plekjes (zonne allergie en warmte bultjes). Aloë Vera gel helpt ook wel, verlicht met name.
Ik smeer er dus niks chemisch of zwaars op. Doe ik bij mezelf ook niet. Huisarts vindt cortisone creme best een goed idee voor eczeem, ik niet