Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
IMJ schreef:Klopt, maar onderschat de bijwerkingen niet die direct ook kunnen ontstaan.
Jessix, ik ben 'de vijand 'niet, we geven aanvullende adviezen, is prima toch?
IMJ schreef:Daarom schreef ik al, kan aan mij liggen
Ik ben 'regulier opgevoed' en zie nu zoveel voorbij komen..
Nou ja, als jullie het maar duidelijk vinden!
singasong, niet leuk dat wachten..
ohjajoh6 schreef:IMJ schreef:Daarom schreef ik al, kan aan mij liggen
Ik ben 'regulier opgevoed' en zie nu zoveel voorbij komen..
Nou ja, als jullie het maar duidelijk vinden!
singasong, niet leuk dat wachten..
Dan ligt het ook aan mij zeker! Al die homeopathische onzin en een reclame film van een uur! (kan er nog niet over uit eigenlijk), alsof het om de eerste de beste verkoudheid gaat ...
ohjajoh6 schreef:zeker, maar ik ben dus ook van mening dat het verwarrend werkt, vooral ook omdat ik die illusie al lang niet meer heb dat nieuwe topic bezoekers de OP ook daadwerkelijk lezen...
Jessix schreef:ohjajoh6 schreef:zeker, maar ik ben dus ook van mening dat het verwarrend werkt, vooral ook omdat ik die illusie al lang niet meer heb dat nieuwe topic bezoekers de OP ook daadwerkelijk lezen...
Nee, maar die zullen hun vragen dan wel stellen, lijkt mij. Althans zo heb ik het zelf wel gedaan toen ik aan het einde van het vorige topic binnen kwam vallen.
Of wil je dat er niet meer gesproken wordt over onderzoeken en alternatieve middelen?
ohjajoh6 schreef:hihi, sorry nammie, maar dan heb jij nu uit de 1e hand ervaring met het placebo effect, want homeopathie is niets anders dan verdunning op verdunning, even schudden en het water/alcohol heeft de werking van het kruid wat er 100 x geleden eens inging, onthouden. En in sprookjes geloof ik al heel lang niet meer...
is ook niet te verwarren met fytotherapie, wat de werking van kruiden en planten inhoud, daar ben ik namelijk groot gebruiker in...
ohjajoh6 schreef:geen ervaring mee, want ik gebruik de kruiden puur... ik zal es googlen...
Jessix schreef:ohjajoh6 schreef:geen ervaring mee, want ik gebruik de kruiden puur... ik zal es googlen...
Ach ik poste het en toen bedacht ik eigenlijk al dat het niets met het topic te maken heeft.. Wat ik heb gebruikt was niet voor PPID..
Ik denk dat pure kruiden beter is dan verdunt met alcohol. Wat ik wel makkelijk vind aan de eerder genoemde producten is dat ze meerdere kruiden verwerkt hebben in een flesje met water en alcohol. In mijn wellicht naïeve gedachte heb je dat al het goede wat je op dat moment wil hebben. Maar sinds ik gekruid.com heb ontdekt kan ik daar redelijk mijn ei kwijt!
Jessix schreef:ohjajoh6 schreef:hihi, sorry nammie, maar dan heb jij nu uit de 1e hand ervaring met het placebo effect, want homeopathie is niets anders dan verdunning op verdunning, even schudden en het water/alcohol heeft de werking van het kruid wat er 100 x geleden eens inging, onthouden. En in sprookjes geloof ik al heel lang niet meer...
is ook niet te verwarren met fytotherapie, wat de werking van kruiden en planten inhoud, daar ben ik namelijk groot gebruiker in...
Toch heb ik wel goede resultaten met VSM en de Groene Os producten. Die vallen toch onder homeopathie?
ohjajoh6 schreef:Dan ligt het ook aan mij zeker! Al die homeopathische onzin en een reclame film van een uur! (kan er nog niet over uit eigenlijk), alsof het om de eerste de beste verkoudheid gaat ...
Jessix schreef:Essie73 schreef:wow heb hier even heel wat bij te lezen...
Maxx gebruikt nu een weekje pergolide. Hij doet het prima. Merk eigenlijk niets aan hem. Vandaag de dosering verhoogd van 0,25 naar 0,50 mg.
Gelukkig, maar de meeste kans op bijwerkingen is pas met 3 weken, dus het kan nog komen.. Of niet natuurlijk! Ik hoop het laatste voor je.
ohjajoh6 schreef:hihi, sorry nammie, maar dan heb jij nu uit de 1e hand ervaring met het placebo effect, want homeopathie is niets anders dan verdunning op verdunning, even schudden en het water/alcohol heeft de werking van het kruid wat er 100 x geleden eens inging, onthouden. En in sprookjes geloof ik al heel lang niet meer...