Jeetje Inge, dat is toch wel erg schrikken zeg. Ik snap heel goed dat je het nu allemaal niet zo leuk vind, zou ik ook hebben als ik jou was! Rustig aan, probeer zoveel mogelijk leuke dingen te doen met je dieren
Judith_VB
Geplaatst: 05-05-14 15:55
Stil van, hier heb ik geen woorden voor. Doe je zo vreselijk je best worden ze je op deze manier ontnomen. Heel veel sterkte
magda_90
Geplaatst: 05-05-14 16:13
Twee goede vriendjes al zo snel moeten verlaten... wat doet dat met een mens. Heel veel sterkte.
CastaMickey
Geplaatst: 05-05-14 16:26
Wat een naar bericht! Dit had niemand aan zien komen Heel veel sterkte
Wat een rotbericht zeg... Echt balen dat het zo gelopen is, het leek allemaal zo'n mooi wonder Ik snap dat je er helemaal doorheen zit nu en het moeilijk hebt met plezier aan je andere paarden te beleven. Ik wens je heel veel sterkte en succes met alles. Ik hoop dat je het snel allemaal een plekje kunt geven en dat je voor de rest van de paardjes niet nog snel zoiets heftigs voor je kiezen krijgt... Ook ik heb grote bewondering voor alles wat je voor al je beestenbende over hebt.
Ach nee toch.... Wat vreselijk sneu. Zoveel doorstaan, zoveel meegemaakt en dan door een stomme val zo uit het leven gerukt worden. Daar kun je niet anders dan kapot van zijn.
Heel, heel veel sterkte
Jorex
Geplaatst: 05-05-14 21:09
*stille meelezer kruipt uit meeleesstand* Heel veel sterkte ts
Fay blijft maar door mijn hoofd spoken vandaag. Vooral als je zoveel mee maakt met een veulen wordt de band zo sterk, zo triest dat het zo moest aflopen. Ik moet steeds denken aan het filmpje dat ze voor het eerst normaal door de wei kon rennen.
kan alleen maar nogmaals mijn diepe respect uitspreken voor de manier waarop jullie met het hele gezin voor jullie kanjers hebben gevochten. Het heeft helaas niet zo mogen zijn. Neem je tijd , het afscheid is definitief, maar koester de mooie herinneringen, het zal jullie helpen om verder te gaan.
Mondy
Geplaatst: 05-05-14 23:01
Podver... wat een vreselijke update zeg kei veel sterkte !!! Bedenk wel dat je ze nog een mooie tijd hebt gegunt !!! Hoe kort ook... ze hebben weer even paard kunnen zijn
aisie
Geplaatst: 05-05-14 23:06
Hier ook een meelezer. Wat ontzettend sneu dat dit nu heeft moeten gebeuren. Het zit jullie echt niet mee. Ik kan me goed voorstellen dat je er even genoeg van hebt. Dat gevoel had en heb ik ook na de nodige ellende te hebben meegemaakt. Dan gaat de lol er een beetje af. Ik hoop dat het wat kan slijten en jullie toch weer het plezier terug gaan krijgen. Heel veel sterkte met alles. Jullie hebben je best gedaan, meer was niet mogelijk.
wat een pech...wat triest, je hebt zo gevochten voor haar, zo blij dat fay bij jou terecht gekomen is en nog een tijd gelukkig is geweest, ongelooflijk veel sterkte, je hebt een groot paardenhart en ik heb respect voor jou.
Sprakeloos.... wat heftig zeg. Niet te geloven hoe sommige dingen kunnen lopen. Ik wil je heel veel sterkte wensen en hoop dat je t plezier in de paarden weer terug krijgt.