meld me ook weer even. wat een super foto's en nieuws weer over canjer! ben heel blij dat het nu zo bvooruit gaat en zijn hoefjes zien er ook weer mooi uit. hij begint al echt op een paard telijken en wat is tie al groot voor een jaarling!
Jeetje wat gaat t hard met die mooie man ! Iedere keer als ik nieuwe foto's zie en de updates lees zit ik weer met een grote glimlach achter m'n pc. Echt mooi om iedere keer zulke mooie dingen te horen en te zien ..
En onwijs leuk van je dat je iedereen uitnodigt om bij je "man" te komen kijken
( Hoe is het verder met je veulen eigenlijk/ met jezelf ? )
ongelofelijk knap werk,moniek!!!het is een nog knapper paard aan het worden! de foto van z'n billen,kun je toch zien aan de binnenkant dat er vlees op zit,ze staan lang niet zo ver uit elkaar meer!! geduld hebben,hij komt er wel hoor! ik hoop dat de huid zich rustig houd wanneer je stopt met de ab,ik zal vast gaan duimen! leuk z'on canjerdag! ik had graag gekomen,maar goed ,dat gaat niet...wel foto's maken hoor!(heel soms is het niet leuk om in frankrijk te woenen en heel veel dieren te hebben)
Pien_1
Wauw hee laat ik dan toch maar even weer een reactie plaatsen. Wat een gaaf paard is het geworden! Vind het zo'n ontzettend leuk beestje geworden Echt ik had dit eerlijk gezegt niet durven hopen toen ik je eerste topic zag! Je hebt het onmogelijke voor elkaar gekregen, echt een leuk ding is het! Alsof je uit je droom wakker wordt en ontdekt dat die uit is gekomen
En voor wie het nog niet snapte zal ik canjers lichaamstaal even vertalen: bedankt nieuw baasje wat je voor me doet, je bent me alles en ik zal je nooit meer verlaten!