Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ohjajoh6 schreef:Maar Pandora, zo werk je het alleen nog maar meer in de hand, het onzinnige testen en hertesten, terwijl het dus uiteindelijk nog geen ene moer zegt, behalve dat het je bakken met geld kost, terwijl jij er van overtuigd bent dat jouw ene paardje geen cushing heeft - met erg hoge acth waarde - geen symptomen. En ik ben er van overtuigd dat mijn pony wel cushing heeft - met 1 punt boven maximum acth waarde - ontzettend veel symptomen...
ohjajoh6 schreef:Dat is een uur lang reclame voor Bio Star, hoe geloofwaardig is dat dan nog? Ik was verdorie al zowat halverwege voor ik er achter kwam...
Essie73 schreef:wow heb hier even heel wat bij te lezen...
Maxx gebruikt nu een weekje pergolide. Hij doet het prima. Merk eigenlijk niets aan hem. Vandaag de dosering verhoogd van 0,25 naar 0,50 mg.
geerke schreef:genetisch gemanipuleerd?Pablo krijgt genetisch gemanipuleerde sojahullen.Staat op de zak.
Hij doet het er goed op
Citaat:onvruchtbaarheid, immuun problemen, versnelde veroudering, insuline regulering, en verandering in belangrijke organen en het spijsverterings systeem onder de effecten van het eten van GMOs.
IMJ schreef:..
Anyway, ligt het aan mij of komen er sowieso nogal wat kruiden etc hier voorbij zodat eea nogal onoverzichtelijk wordt?
Ik kan me voorstellen dat eigenaren van nieuwe cushing het hier niet bepaald overzichtelijk meer vinden..
Maar nogmaals, het kan aan mij liggen..!
Fijn dat ie geen last van bijwerkingen heeft essie!
IMJ schreef:Jessix, veel paarden hebben direct bijwerkingen.
Zo had die van mij dat destijds ook.
Die had bijv. op een kwart tablet stalbenen.
Anderen leken stoned etc..
Dus ook in het begin zijn er bijwerkingen, maar na 4-6 weekjes zie je vaak een tijdelijke terugval
Zijn ze komende week afwezig singasong?
IMJ schreef:Daarom schreef ik al, kan aan mij liggen
Ik ben 'regulier opgevoed' en zie nu zoveel voorbij komen..
Nou ja, als jullie het maar duidelijk vinden!
singasong, niet leuk dat wachten..
IMJ schreef:Jessix, elk paard zal anders reageren dus vanaf 3 werken zal vast ook gebeuren. Ging me eigenlijk meer om de eerste bijwerkingen die je zien kunt. Juist in het begin, daarom starten met en kwartje en langzaam ophogen!
Zinzi_jewel schreef:Song a song, phytonics Hormone zou kunnen.
Een holistisch arts kan dat zelfs doormeten of dat gaat helpen.
Ik heb gekozen voor de hormoonbalans van Puur. Mede door de prijs.
Paard lief is nog niet persoonlijk op controle geweest bij Den Hoek.