Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dimma schreef:lexa schreef:Even een update, met onze hengst gaat het weer helemaal goed!! Hij moest van ver komen,begon met mager en lusteloos, toen een hele opgeblazen buik..en nu inmiddels weer top fit.
Is weer onder het zadel en oogt happy!
Wij hebben hem 2 maal daags stomastine over zijn voer gedaan en op de muslie en lucerne gezet.
Misschien heeft iemand hier wat aan.
Hoe lang zijn jullie onderweg geweest ermee?
geshahquille schreef:Hellaas heeft de Gastrogard weinig effect bij ons paard we zijn nu drie en een halve week aan het behandelen maar ik zie weinig verschil. Over anderhalve week gaan we terug om te kijken hoe het met de maagzweer staat als dat niet goed is wat ik dus denk wil ik eigenlijk ook wel de abler gaan probeeren. Kan iemand mij een beetje weg wijs maken hoe en waar je dat bestelt ik zou dan wel voor de pasta gaan omdat dat het beste werkt bij ons paard rare korrels gaat ie echt niet eten waar ik het ook doorheen doe.
dimma schreef:Kun je allemaal op de site vinden www.abler.comWat kost Abler in euro's? En kan het alleen met creditcard?
Caballos schreef:Ben hier blijven meelezen, ooit eerder mijn paardje behandeld met abler.
Nu de laatste tijd begon ik haar toch weer te verdenken, dus toch maar weer abler aangeschaft, moet zeggen, besteld en een week later had ik het in huis!
petitparis schreef:bij het doorscrollen zag ik iets over spelt... Ik voer spelt op aanraden van DA en osteo en (hout vasthouden) mijn paard is al enkele maanden van de maagsupplementen af en toont geen tekenen van last. Ik ga mss mijn zakjes van Abler nog moeten doorverkopen omdat ze anders "slecht" worden
Ik meng een hoog gevitamineerde muesli met een gelijke hoeveelheid spelt en voer daar 2 kleine voerscheppen van per dag. (naast onbeperkt hooi, weidegang, een emmertje grasmix en bietenpulp)
Spelt zou energetisch gelijk staan aan haver, maar later zijn energie vrijzetten doordat eht ruwe kapsel pas in de darmen verteerd wordt.