Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Maisie schreef:Nu wil mijn pa kunstmest strooien op de wei en moeten ze op de andere met bomen maar vrees dat er dan niets van zijn manen overblijft. Ben benieuwd of de deken past en gaat helpen.
mirkip schreef:HahahDat zou zuur zijn madeliefje
Nee wees niet bang... heb mijne nou langer dan 2 wk zonder deken staan met derfen. Daar kan geen paardemiddel tegenop![]()
(Plus dat het helemaal plantaardig is vind ik nogal een pré).
Uhh p.s. wat zit er dan allemaal voor spul in de lotion van de aldi?
tamary schreef:Kunstmest en eczemers is vaak een slechte combi. Zou met je vader overleggen om advies in te winnen qua bemesten speciaal voor paardenweides ipv koeien en of wat altijd al gedaan is.
Stuur anders een mailtje naar dierenhealthplan (madamX hier op bokt is daar van) die kunnen je goed advies geven. Zij hebben ook de nieuwste inzichten en onderzoeken op landbouwgebied.
Madeliefjes schreef:En ik ben ook benieuwd wat er zit in de lotion van de aldi?? Misschien al genoemd hoor maar ben erg benieuwd wat het dan anders maakt dan alle andere middelen.
Flosje446 schreef:Hier de samenstelling van de Eldena bodylotion:
http://www.cosmeticanalysis.com/cosmetic-products/aldi-eldena-body-lotion.html
Citaat:waarom zet je geen draadje voor de bomen langs zodat hij niet kan schuren?
frisiangirl schreef:Voor de mensen die graag Eldena bodyliotion opgestuurd willen hebben; geen probleem! Ik woon 5 km van de grens en kan het dus gewoon vanuit NL versturen. De lotion kost 1,15. De verzendkosten weet ik niet, maar dat kan eventueel naderhand ook betaald worden! Stuur me gewoon even een PB.