Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
zweetvos schreef:Hmm heel tijdje niet meegelezen en gepost. Ga ik binnenkort weer doen..
Toch vast even mijn conclusie na afgelopen zomer.
Ik dacht dat het gras altijd veel invloed had maar merk dat het bij mijn pony toch vooral de prikbeesten zijn..
Pony zonder/ met weinig gras in vliegjesgebied -> schuren.
Afgelopen zomer terwijl ze schuurde en hoofd helemaal kaal was naar andere plek verhuisd. Hier stond ze ruim in t gras, maar is het gebied heel open. Bomen op afstand, veel wind, weinig vliegjes -> schuren geheel over en hoofd weer helemaal mooi!
Citaat:Deze heerlijke 100% havervrije muesli heeft nu nóg meer structuur en het allerlaagste suiker/zetmeelgehalte van alle muesli’s in Nederland!
Nature’s Best bevat geen melasse en slechts 2% aan natuurlijke suikers. Ook het zetmeelgehalte, dat in het lichaam wordt omgezet in suikers, is naar beneden bijgesteld van 30% naar 24%.
Door het lage suiker/zetmeelgehalte is Nature’s Best een gevarieerde muesli met een lage energiewaarde en daarmee bijzonder geschikt voor paarden die van zichzelf al heet genoeg zijn, te dikke paarden of paarden en pony’s met aanleg voor hoefbevangenheid.
AngelsDitch schreef:Jullie gaan dus wassen voor de deken er op gaat? Weet dat het beter is om schoon onder de deken te gaan, dus wil mijn poown ook wassen, maar is het niet wat koud om nu te wassen?