Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
potverdikkie schreef:Zijn kaak is voor 80% genezen, hij kan nu zelf brokken eten, en indd grazen. Hoop wel dat het nog iets verder zal genezen, in die zin dat zijn kaak verder open kan, en hij de scharbeweging beter af kan gaan maken.
Vanaf de zijkant lijkt ie bijna wel normaal haha, maar als je dan de achterkant ziet wordt je weer geconfronteerd met hoe mager ie is.
Ik durfde het niet te melden, maar inderdaad, het lijkt erop dat we het afsterf proces hebben gewonnen.
De huid met witte haren wat er nog zit is rustig, en blijft zitten...
Ook op de kale plekken lijkt er weer wat haar te komen, heel langzaam en heel dunnetjes.
Benen zijn een heel stuk dunner.
En ik heb hem vandaag even los zien draven ... was al verliefd, maar ga nu echt met hem trouwen
potverdikkie schreef:Ik heb trouwens met de campingbaas gesproken over de canjerdag, en dat vond ze een heel leuk idee.
Nu is het zo dat het voor sommigen een eind weg zal zijn, dus werd er de optie geopperd om tentjes mee te nemen voor diegeen die willen overnachten.
Een BBQ erbij lijkt me ook wel leuk!! Zwemkleding meenemen voor het zwembad, en natuurlijk gaan we dan even naar stal naar de anderen.