Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mirjamalvaro schreef:Zelf heb ik colosan nog NOOIT structureel gegeven.Colosan heeft ze vandaag gegeven. Wist niet dat je dat ook structureel kon geven!
Mara2000 schreef:Persoonlijk zou ik zelf wat terughoudend zijn met ontlasting gaan binden. Maar dat zou je altijd Utrecht op na kunnen vragen. Laat de kak maar lekker soepel eruit gaan, dat kost de minste moeite voor je paard, denk ik dan zelf.Misschien is psyllium iets, dit bindt de ontlasting.
pien_2010 schreef:Mara2000 schreef:Persoonlijk zou ik zelf wat terughoudend zijn met ontlasting gaan binden. Maar dat zou je altijd Utrecht op na kunnen vragen. Laat de kak maar lekker soepel eruit gaan, dat kost de minste moeite voor je paard, denk ik is.Misschien is psyllium iets, dit bindt de ontlasting.
mirim schreef:Er komen al veel tips voorbij en je paard lust niet alles, maar misschien heb ook je wat aan mijn tip :
Marstall Bergwiesen Mash een of twee maal daags geven.
Dit is een graanvrije slobber. Hij ruikt heerlijke en zover ik weet ( vanuit mijn tijd dat ik nig dealer was ) eten alle paarden dit graag.
Je kunt een proefzakje aanvragen bij Marstall , volgens mij is dit gratis, zo kun je kijken of ze het lust.
Anna79 schreef:Hier een stille meelezer. Allereerst respect voor jullie inspanningen voor dit paard!
Wat betreft de ontlasting; schreef je niet eerder in het topic dat ze macrogol kreeg? Dit is smaakloos en kan je ergens doorheen mengen.
Succes met alles!
Joscaa schreef:Dat klopt.Zo lastig he. Ik heb zelf met inslapen altijd " liever een maand te vroeg, dan een dag te laat",