Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CarolShadow schreef:je kunt onderzoek blijven doen, denk dat bij de meeste gevallen een andere oorzaak is. Ik durf 100% zeker te zeggen, dat ZE niet bij 1 specifiek onderdeel hoort, de 1 speelt dit, de ander dat. Ik geloof niet dat bij alle ZE/dieren dezelfde oorzaak is.
Maar ja, wat is eigenlijk nou de oorzaak? Die mug niet, waarom niet? alle paarden worden geprikt, als het echt aan de mug ligt, moeten alle paarden er last van hebben. Er is dus iets anders mis ergens wat ertoe leidt dat een dier zo reageert als met eczeem. Afijn, bij de 1 is heeft het een andere oorzaak, als bij een ander.
Klinkt misschien raar, maar ik geloof echt heilig in mijn eigen verhaal van hierboven, hoeveel onderzoeken ook.
Overgewicht kan wel leiden tot ZE, zelfs een verhoogd risico, valt je dier echter flink af, dan verdwijnt het eczeem helaas niet.
Piera schreef:Ik zit er ook over na te denken mijn deken dit weekend uit de kast te plukken.
Ik hoop eigenlijk dat het nu even 10+ graden wordt en dat het dan weer gaat vriezen, dood aan de knutten
Naaltje schreef:dat was inderdaad ook mijn idee erachter
de mijne heeft mogelijkheden genoeg.. 3 schuilstallen (deuropening) 2 poorten, en de favoriet.. de regenpijp
ik wilde dan in zijn stal, en evt aan de buitenkant een borstel doen..