Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
joeppie, wel was 1 waarde wat hoog en dat betekend dus dat hij er wel iets last van heeft.... ik is zeg maar in een face dat hij er wel last van heeft maar je het nog wel terug kan dringen door dus aangepaste voeding enzo.... (weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen) gelukkig dus 1 licht puntje voor Jens p_ponypaard schreef:de dierenarts belde net en Jens heeft geen suikerziektejoeppie, wel was 1 waarde wat hoog en dat betekend dus dat hij er wel iets last van heeft.... ik is zeg maar in een face dat hij er wel last van heeft maar je het nog wel terug kan dringen door dus aangepaste voeding enzo.... (weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen) gelukkig dus 1 licht puntje voor Jens
) hij eet igg al z'n hooi op, hij krijgt wat slobber met de medicijnen er door... ik heb altijd al goed op zijn voeding gelet (want jha haflingers en eten) hij staat dus in de zomer met graaskorf op. toch was dat ook deze zomer niet genoeg (waarschijnlijk dus de cushing (vetophoping) ook beweging krijgt hij veel ik ree hem elke dag of ik longeerde... nu door de hoefbevangeheid longeer ik hem alleen... ik hoop binnen kort wel weer een ritje te kunnen maken. p_ponypaard schreef:@ estherhegt wat geef jij je paard te eten en beweging?
onne schreef:Waarom geen safe and sound dan als ik vragen mag ?
Maar erg fijn voer. Het is speciaal ontwikkeld voor o.a. cushingpaarden en het bevat hoge hoeveelheden vitaminen/mineralen waardoor je minder kan voeren en er dus ook minder suikers binnenkomen. Er zitten geen granen in, maar het is gebaseerd op rijst. Ik was in het begin bang dat ze het dan misschien niet zou lusten, maar ze eet de brokjes heel graag! cynthiar schreef:@Estherhegt: waarom wil je absoluut geen knoflook voeren?