Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sjoyceje schreef:Ik heb beslag met leertjes er tussen. Dat spul wat je er tussen kan spuiten is mijn hoefsmid niet zo'n voorstander van, hij zegt dat er steeds meer paarden zijn die daar kanker van krijgen.
Ik denk niet dat het zou helpen als ik mijn paard meer op stal zou laten staan, dan wordt ze onrustig en gaat ze staan draaien enzo. dit is ook niet echt bevorderlijk voor de gewrichten. Maar fijn dat je meedenkt!
Ik denk dat ze zich heeft verstapt in de wei of zo, het is nu weer een beetje glad in wei.
Ik heb de osteopaat nog gebeld of de kreupelheid door de behandeling van haar kon komen (is nu een week geleden)
Ze gaf aan dat dat heel goed zou kunnen, aangezien ze de blokkades heeft losgemaakt en Kyra nu weer opnieuw haar evenwicht moet vinden en eigenlijk weer een beetje opnieuw moet leren lopen. Hierdoor gaat ze haar lichaam weer anders belasten. Ze vond het wel positief dat er iets te merken was. Maar nu het gewricht weer opspeelt en er weer vocht bij zit vraag ik me echt af of dit met de behandeling te maken heeft.
En het headshaken doet ze nu minder (daat gaat dit topic eigenlijk over he!) daar ben ik wel blij om.
Sjoyceje schreef:Ok, ik zal die site straks eens doorlezen. Zou 2 keer een kuur achter elkaar niet teveel zijn? Ik heb de kuur namelijk al langer dan 2 weken gegeven.
singasong schreef:@Chantal001; als jouw paard rondjes galoppeerd in zijn stal moet hem misschien wat minder krachtvoer geven!!
Heb je bovenstaande site gelezen?
Er is op internet genoeg te vinden over 'artrose en ijzers'.
Bijv. op deze;
http://www.thenakedhoof.com.au/html/art ... hoeing.htm
http://www.hoefnatuurlijk.nl/index_js.h ... ijzers.htm
chantal001 schreef:Wie had er ervaring met Laarakker? Wat waren de resultaten?
Ging het hoofdschudden weg?
singasong schreef:chantal001 schreef:Wie had er ervaring met Laarakker? Wat waren de resultaten?
Ging het hoofdschudden weg?
Jij bent toch met je paard in 2005 al bij Laarakker geweest voor het 'schudden'? Hoe is die behandeling verder afgelopen?
chantal001 schreef:Klopt maar ik ben blijkbaar te snel gestopt volgens iemand op Bokt. (weet niet meer wie dat zei).
Nu zou ik het opnieuw willen proberen maar wil weten wie er een positieve ervaring mee heeft op dit gebied.
Ik ben zo'n persoon van: Geen resultaat met 2 maanden dan stop ik.