Edit: ik lees dat bij mensen de buikspieren na 2 maanden weer gewoon aan elkaar gegroeid zijn. Zal bij haar dan ook wel zo zijn.
Ik begin mijn leven weer wat op te pakken. Heb nu 2x gereden jaja, waar je al blij mee kan zijn.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mirjamalvaro schreef:De hele ruimte is rubber matten, normaal gesproken rollen ze daar ook gewoon.
Haar stal heeft 2 "luiken" aangrenzend aan de ruimte met haar vrienden.
pien_2010 schreef:Hierbij krijg ik het gevoel dat jullie nog even de voer balans moeten vinden.
En natuurlijk is het vreselijk schrikken. Er zijn al goede adviezen gegeven. Ik zou ook structureel in de huisapotheek Colosan van ecostyle in huis halen (https://www.medpets.nl/ecostyle+colosan ... fbEALw_wcB). Het is een zuiver natuurproduct en helpt paarden bij storingen in het maagdarmkanaal zoals koliek, verstoppingen en trommelzucht en bij gasophoping in de darmen. Colosan heeft een brede werking op de gehele spijsvertering.
Wij hebben het altijd op voorraad en ik geef het gelijk bij koliek verschijnselen van mijn paarden. Meestal loopt het dan met een sisser af en zijn de paarden binnen een half uur weer opgeknapt, zonder tussenkomst van de dierenarts. Ik dien het altijd gelijk toe zodra ik zie dat er problemen zijn met de spijsvertering en/ of koliek achtige verschijnselen zijn.