Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Duhelo schreef:die msm zalf mag je er gewoon op gebruiken hoor. De truc is om de wondjes vettig te houden, dan genezen ze makkelijker.
Groene klei kan ook.
Duhelo schreef:die msm zalf mag je er gewoon op gebruiken hoor. De truc is om de wondjes vettig te houden, dan genezen ze makkelijker.
Groene klei kan ook.
laura22 schreef:Dierenarts is vandaag geweest ze dacht niet meteen aan cpl maar wel aan mijten dus nu sebacil gekregen, en zijn sokken kort houden.
Al vraag ik me dan wel af waar dan het ribbeltje onder zijn koot vandaan komt.
Liezja schreef:Wat voeren jullie je paard met CPL? De mijne krijgt onbeperkt hooi. Eerder gaf ik altijd Fibra anti itch, die zak is nu op en het is best lastig te krijgen. Ik ben dus op zoek naar iets anders. Ik wil enkel iets om z’n kruiden mee te mengen want alleen kruiden eet hij niet goed.
Liezja schreef:Wat voeren jullie je paard met CPL? De mijne krijgt onbeperkt hooi. Eerder gaf ik altijd Fibra anti itch, die zak is nu op en het is best lastig te krijgen. Ik ben dus op zoek naar iets anders. Ik wil enkel iets om z’n kruiden mee te mengen want alleen kruiden eet hij niet goed.
ellepel schreef:Binck wat had je paard dan voor reactie op dectomax?
Ik laat mijn merrie straks ook weer er mee spuiten hoor,en die is net 32 geworden
Die van mij is niet te wassen namelijk, dus ik wil ook iets wat van binnenuit kan helpen.
Mijn merrie is er trouwens vaker mee gespoten hoor, en dat is altijd goed gegaan![]()
Naast cydectin kun je ook vragen naar spotinor,dit werkt ook enorm goed.
8nnemiek schreef:Ik ben ook nog steeds het meest tevreden over de cydectin. Dectomax zou ik ook niet aandurven, zeker als je paard daar al zo op reageerde.
Als het echt niet lukt om aan cydectin te komen kan ik eens kijken of ik nog genoeg over heb. Dan zou ik je wat kunnen opsturen.