Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
fargo schreef:Door je zinskeuze impliceer je en Esther overigens ook dat ik de dingen die ik neerzet niet op basis van gedegen onderzoek baseer en dat is nou juist mijn punt; dat is het wel. En dat wilde ik o.a in mijn vorige post benadrukken, maar ik zie dat het niet over is gekomen want je komt met een soortgelijke formulering terug. .
Citaat:Ik weet zo niet wat de werkzame stof in monnikskruid is, maar dat hoef ik ook niet te weten (het is geen overhoring toch?). .
Citaat:Ik weet alleen dat er positieve ervaringen zijn over de gehele wereld en dat deze ook bij onderzoeken naar voren zijn gekomen. Dat betekent nog niet dat het bij elk paard aanslaat, chemo helpt ook niet voor elke kankerpatiënt jammergenoeg.
ik moest even bij lezen zeg..... puf puf...... ik probeer zelf altijd zo veel mogelijk meningen op te zoeken en zoek dan een middenweg waar ik me prettig bij voel.... ik overleg altijd met artsen etc en ga voor het uitgebreide advies.... kijk als ik de voerfabriekant zou moeten opvolgen krijgt mijn paard bijna 3 / 4 kilo brok op een dag! maar goed ik kan zelf na gaan dat dat veel te veel is en dat de grootste reden daar voor is dat de fabrikant veel wil verkopen. ik snap het punt we dat je soms moet uitkijken hoe je dingen op schrijft... er zijn idd erg veel mensen die lezen en maar gewoon doen.... (helaas heel erg veel, helemaal in de ''paardenwereld'') ik moet zeggen dat ik wel heel erg blij met bokt ben en hier al echt super veel van geleerd heb.... ik zeg altijd volg je eigen gevoel en je heldere verstand.
, maak foto's. Indertijd met mijn fargo heb ik in ieder geval geprobeerd alles tegen hem te zeggen wat ik nog kwijt wilde en dat gaf mij uiteindelijk veel rust.
mysa schreef:Ik vind pittige discussies ook helemaal geen probleem. Als niemand zich aangevallen voelt, kan iedereen schrijven wat hij/zij wil. Daar leren we toch juist van?
cynthiar schreef:@ Rumway: Wat een rot bericht zeg, veel sterkte de komende tijd!
@ Mariekie: Jij stond toch op bij van der Linden op de wei. Ik stond toen 2 jaar geleden nog met jou haren te vergelijken van onze paarden, ze hadden toen allebei best lang haar. Nou Illo heeft dus ook Cushing. Ik scheer hem nu ook zomers, heb vanaf april al 6 keer geschoren. Toen die op de wei stond schoor ik een jachtmodel. Foto's staan nog ergens hier in het topic. Wat zegt de Da wat jij kan doen?