Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DominiqueDG schreef:Jullie bevestigen mijn vermoedens! Ze is alleen zo leuk!
Bedankt voor het delen van jullie ervaring!
DominiqueDG schreef:Hoi medebokkkers!
Volg dit topic met interesse. Heb een leuk paardje op het oog, echter met ernstige eczeem. Nu onder controle, maar haar voorpluk is weggeschuurd en haar oren kapot. Eigenaresse is iemand met veel verstand van paarden, voeding is oke. Alles geprobeerd, aloe Vera schijnt iets te helpen.
Jullie hebben ervaring met eczeem en zijn uiteraard dol op jullie paarden. Vraag is echter; zou het voor jullie een reden zijn een koop hiervoor niet door te laten gaan, kijkende naar de kennis (en zorgen) die je nu hebt? Als ik een paard zou kopen en die zou later eczeem krijgt: so be it. Echter nu ik de keuze heb....dilemma!
Groetjes!
talithaa_0 schreef:Die vraag is al eerder gesteld, en zei toen al van ik zou het niet doen. Ik vind het een ellende om mijn paard te zien, elke x weer spannend als ik de deken eraf haal, wat zou er nu weer af zijn geschuurd??
Mijn Rambo is nog helemaal intact, alleen de gladde stof bij de schouders is versleten waardoor die nu schuurplekken krijgt.. pff nieuwe deken aanschaffen? ik ben totaal geen handige naaister.