Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pandora2 schreef:Maris schreef:Heb je mijn bovenstaande berichtje al gelezen ( die met de dik gedrukte letters ). Ik heb echt helemaal in de war erdoor. Waardes tot boven de 200 in september die dan in mei gewoon weer helemaal goed zijn..... ( bij dezelfde paarden en zonder medicijnen )
Een mens zou van minder in de war raken..Mijn zwarte merrie had juni 2012 acth van 130 (maart van dat jaar hoefbevangen geweest ), mei 2013 een acth van om en bij de 30 en nu in september een acth van 216....beestje heeft nog nooit prascend gezien, heeft ook geen symptomen van cushing en koerst nog steeds fris en fruitig door de wei...
Batlow schreef:Het is een wonder, pony eet!!! Had nog natures best muesli en ga hierna over op care4life met pavo.. Krijgt dan 1/3 schep muesli 1/3 lucerne en half bekertje pavo. Daar hou ik het even op, hij eet nu dus ik ga het even nog niet veranderen.... Oude schranser in hem kwam gisteren naar boven!
ohjajoh6 schreef:Even voorop gesteld dat ik een groot gelover ben, dat de farmaceutische industrie 1 grote maffiapraktijk is hoor en dus gelijk geloof dat BI idd expres in oktober gratis testen verleent, blijft het een feit dat er dus ook paarden zijn die wel veel symptomen hebben en lang niet zo een hoge acth waarde hebben. Zou dus ook zomaar kunnen zijn dat die acth test gewoon niet zo goed werkt als ze ons doen geloven...
ohjajoh6 schreef:marketing stunt my ass , jessix. vind het knap gevaarlijk, als je er achter moet komen dat je je paard misschien al jaren een middel als prascend geeft voor niets, zo veilig en onschuldig is het tenslotte niet...
Maris schreef:Ligt het nu aan mij, of zijn jullie redelijk stoicijns mbt die artikelen die ik eerder postte ???!
Waardes van boven de 200 die na een paar maanden gewoon weer helemaal goed blijken te zijn zonder medicijnen.......
En de duitse ref. waardes die behoorlijk wat hoger zijn als hier in Nederland....