Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jojo11 schreef:Toch even een kanttekening. Je kunt niet zomaar een merrie met een onervaren hengst samen zonder toezicht in wei laten. De hengst is nog niet opgevoed door oudere merries, wat normaliter in de natuur wel gebeurt. De merrie wordt ook door oudere merries beschermt als de hengst zich niet netjes gedraagt. Nu moest jouw merrie dat allemaal in haar eentje doen. Ik ben blij dat je op tijd was, want wie weet wat er anders was gebeurt. Heel veel sterkte en ik hoop dat ze er snel weer boven op komt.
dutchy_ schreef:jojo11 schreef:Toch even een kanttekening. Je kunt niet zomaar een merrie met een onervaren hengst samen zonder toezicht in wei laten. De hengst is nog niet opgevoed door oudere merries, wat normaliter in de natuur wel gebeurt. De merrie wordt ook door oudere merries beschermt als de hengst zich niet netjes gedraagt. Nu moest jouw merrie dat allemaal in haar eentje doen. Ik ben blij dat je op tijd was, want wie weet wat er anders was gebeurt. Heel veel sterkte en ik hoop dat ze er snel weer boven op komt.
Misschien niet onhandig om ook even het topic te lezen.