Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
R0X schreef:EmptyWords schreef:tuurlijk loopt Canjer zo de trailer op, daarmee is hij bij Monique tercht gekomen!
super dat het steeds beter gaat!
Maar je weet niet hoe ze hem erin gezet hebben
potverdikkie schreef:HIj geeft wel voetjes, is super braaf daarmee. Maar waar moet de hoefsmid hem vasthouden dan? rondom zijn achterbenen is het nog helemaal stuk. Of de huid is nog zo dun dat bij elke aanraking de huid zal barsten.....
We hebben nog geen verdere onderzoeken gedaan. Potje is even leeg, en hij doet het momenteel nog super!
Liezel1 schreef:Lijkt me niet, die verbanden zijn om te voorkomen dat er troep in komt (toch??) maar als je die vastpakt voelt hij die druk wel op zn huid.
En als het onder dat verband nat is van het wondvocht, heb je de kans dat je het verband "vastdrukt" in de wond.
Scubadoo schreef:Als er geen geld is om er een dierenarts bij te laten komen, zal dat ook wel de reden zijn dat er geen hoefsmid bij komt denk ik?
Citaat:Moniek aan telefoon : Bloedonderzoek is niet noodzakelijk op dit moment, dus daar staat het potje even voor leeg.
geld gaat naar andere opties, zoals nu de hoefsmid.
nu is nog de vraag hoé dat te doen ivm zijn benen .
Scubadoo schreef:Als er geen geld is om er een dierenarts bij te laten komen, zal dat ook wel de reden zijn dat er geen hoefsmid bij komt denk ik?