Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lukka63 schreef:ik heb nog een nieuwe Rambo(horseware)sweet itch Hoody deken te koop.
hele goede pasvorm sterk uv werend.
komt rechtstreeks uit ierland daarom kan ik hem voor 100,- euro verkopen,in de winkel 170,- euro.
voor foto's http://www.horseware.com/ezine/flyprote ... hhoody.asp
mariska12 schreef:oke dankje
want mijn shet staat dag en nacht buiten op het land.. en krijgt hooi bij gevoert en een klein beetje kracht voer
Kinke schreef:mariska12 schreef:oke dankje
want mijn shet staat dag en nacht buiten op het land.. en krijgt hooi bij gevoert en een klein beetje kracht voer
tja, da's meestal niet voldoende (ik weet niet hoeveel last je shet heeft van eczeem?). Het is echt experimenteren om de beste oplossing te vinden. Persoonlijk vind ik dat iedereen die een eczeempaard/pony heeft, er zoveel mogelijk aan moet doen om jeuk te voorkomen. Jeuk is erger dan pijn, helemaal als het een maand of 6, 7 dagen in de week, 24 uur per dag duurt. Kan me ook niet voorstellen dat iemand het kan aanzien dat een dier zo lijdt.
Kinke schreef:nog nooit van gehoord
edit: gevonden op www.besterly.nl
Henny W, jij als expert, wat vind je van dit voer?
Er staat niet veel info op de site, ik mis bijvoorbeeld het magnesiumgehalte?
mariska12 schreef:oke dankje
henny_w schreef:Kinke schreef:nog nooit van gehoord
edit: gevonden op www.besterly.nl
Henny W, jij als expert, wat vind je van dit voer?
Er staat niet veel info op de site, ik mis bijvoorbeeld het magnesiumgehalte?
Hoi,
Ik mis ook behoorlijk veel info op de site.
Het enige wat ik kan ontdekken is dat ze behoorlijk hoog in de calcium zitten. Hoger dan gemiddeld. Ben ik ook voorstander van dus da's mooi![]()
Verder kan ik geen opzienbarende hoeveelheden van vitamines ontdekken.
Ik mis inderdaad ook de Magnesium, Zink, Ijzer, Mangaan en Kopergehaltes.
Misschien kan je er 's naar toe mailen wat daar dan aan hoeveelheden van in het voer zit. Ze zijn nogal belangrijk.
Wat ik helemaal mis op de site van Besterly is de hoeveelheid zetmeel en suikers. Typisch want dat wordt meestal wel vermeld.
Die laatste 2 zijn nogal 's een struikelblok bij eczemers !!!