Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sammy1 schreef:is dettol beter als betandine scrub??
sammy1 schreef:ik heb mok zalf geprobeerd maar kanniet zeggen dat het werkt,
nu heb ik van de dierenartspoeder wat ik het paard door het voer moet doen en op de wond zelf,
en ik moet zeggen dat ik nu pas langzamerhand verbetering zie.
Feminsky schreef:pff nou ik ben met de moktabletten gestopt, vsm of puur natuur..zag geen verschil met niks geven.
ik geef nu echinecea tabletten en biergist tabletten en smeer met sudocreme..ik heb gemerkt dat als ik was met betadine dat ze daarna dr sokken 2 dafgen lang aanvreet en afschuurt en er erg veel bloederige korsten komen opzetten..dus tja...waarmee kan je nog meer wassen?? gewone teatree werkt ook niet...plekken zijn wel rustiger geworden maar of dat nu door de tabletten komt..durf ik ook neit te zeggen...
Tessebes schreef:Feminsky schreef:pff nou ik ben met de moktabletten gestopt, vsm of puur natuur..zag geen verschil met niks geven.
ik geef nu echinecea tabletten en biergist tabletten en smeer met sudocreme..ik heb gemerkt dat als ik was met betadine dat ze daarna dr sokken 2 dafgen lang aanvreet en afschuurt en er erg veel bloederige korsten komen opzetten..dus tja...waarmee kan je nog meer wassen?? gewone teatree werkt ook niet...plekken zijn wel rustiger geworden maar of dat nu door de tabletten komt..durf ik ook neit te zeggen...
Hoevaak was jij dan? Ik was maar 1x aan het begin, en daarna smeer ik alleen nog maar. Blijven wassen is volgens mij niet goed hoor.