Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
skippy1 schreef:De lucht wordt daarna gewoon weer uitgeblazen, maar ik hoor idd ook regelmatig dat t uitblazen ook weer gepaard gaat met een soort boergeluid.
LiiNd_Y schreef:er hoeven geen enquetes meer ingevuld te worden..we zijn nu bezig met alles te verwerken...!
JoT schreef:Laat je de uitslagen nog even hier weten Lindy?
__PSM__ schreef:Wij hebben een hele leuke merrie op internet zien staan, we willen bij haar gaan kijken, nu staat er op internet dat ze bij stress lucht gaat zuigen.. Is het dan verantwoord om deze merrie te kopen, en wat zijn de consecuenties ervan?? Wij willen er de sport mee in voornamelijk dressuur...
fann_ schreef:ik heb dus een fjord die lucht zuigt, heb dus een lederen goede luchtzuigband gekocht,
volgens al mijn stalgenootjes zou dit moeten helpen en zou die het nooit meer doen.
nou hij heeft hem dus 2 dagen om en zuigt er gewoon keihard doorheen .
nee, die banden zijn echt perfect, mijn pony zuigt er gewoon doorheen .
nog andere suggesties ?
Haha dat doet de mije ook en ik vind het zo grappig om te zien. Dat hoofd spreekt dan boekdelen. Maar ben er ook wel blij om want het betekent dat ze niet meer bij iedere hap gaat zuigen maar ook wel eens even overslaat.Citaat:Maar op andere momenten kijkt ze van de voerbak naar het kuil en kiest dan toch maar voor knabbelen aan het kuil terwijl ze voorheen eerst zou zijn gaan luchtzuigen.
Anya schreef:fann_ schreef:ik heb dus een fjord die lucht zuigt, heb dus een lederen goede luchtzuigband gekocht,
volgens al mijn stalgenootjes zou dit moeten helpen en zou die het nooit meer doen.
nou hij heeft hem dus 2 dagen om en zuigt er gewoon keihard doorheen .
nee, die banden zijn echt perfect, mijn pony zuigt er gewoon doorheen .
nog andere suggesties ?
Ja zo snel mogelijk afdoen. Een paard dat door de band heen zuigt krijgt echt onherroepelijk inwendige wonden.
je stalgenootjes kletsen uit de nek (niet rot bedoeld).
Lees dit topic eens door, er staan heel veel goede suggesties in wat je wel kunt doen.
Renee91 schreef:Hebben hier nog mensen een foto of filmpje van hun luchtzuiger die ik mag gebruiken voor mijn schoolonderzoek?
Alvast bedankt!