Faline schreef:Is een zweetdeken van fedimax af te wisselen als onderdeken?
de zweetdeken heeft hele duidelijke bobbeltjes. lijkt mij dat die gaan schuren
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pluisje88 schreef:Ik had toch een nieuwe fleece deken gekregen ivm de pluizen? Nouja de nieuwe heeft het ook al weer. Ik snap er echt niks van. Katoenen hoeslaken en katoenen shirtje eronder. Hoe kan het toch dat de hele deken van boven tot onder weer onder de harde pluizen zitmoet ik maar weer met de pluisjesdief aan de gang...
Jotoma schreef:Ik heb ook alleen rambo en amigo dekens, was juist zo mooi dat de ionic daar onder paste. Hoop dat iemand de recuptex er naar tevredenheid onder draagt en dit dan wil delen, want dan is dat misschien nog een optie.
maya12333 schreef:Jotoma schreef:Ik heb ook alleen rambo en amigo dekens, was juist zo mooi dat de ionic daar onder paste. Hoop dat iemand de recuptex er naar tevredenheid onder draagt en dit dan wil delen, want dan is dat misschien nog een optie.
Ik heb de recuptex tussen mijn amigo regendeken en liner zitten. Had hem eerst onder beide, maar de pasvorm van bucas is niet optimaal voor de mijne. Hij schuurde op zijn schouder. Dus nu bovenop de liner, werking van de recuptex blijft hetzelfde.
Jotoma schreef:Ik heb ook alleen rambo en amigo dekens, was juist zo mooi dat de ionic daar onder paste. Hoop dat iemand de recuptex er naar tevredenheid onder draagt en dit dan wil delen, want dan is dat misschien nog een optie.