Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Waratje schreef:SR en ook gewoon de rui heeft effect op werklust. Minder voeding in het gras kan ook schelen.
Jannepauli schreef:Dit wil je niet horen, maar als het paard zo goed is als je omschrijft... dan zou ik het voorlopig aanzien en nog geen medicatie geven. Beter dan goed kun je het op die leeftijd niet maken.
llora schreef:En,hoe doet ze het op een halve? Maar het chagrijnige verandert nog wel terug. Dat is normaal de eerste maanden. ongeacht welke dosis. Veel eigenaren van,cushing paarden maken dit mee. Komt mede denk,ik doordat het paard zich lange tijd ziek heeft gevoelt door de cushing en prascend gooit alles overhoop van hormonen. Tot alles terug op zijn plaats komt. Komt helemaal goed. Had soms ook het gevoel dat ik ze af en toe achter het behang wilde plakken. Nu is ze enorm lief en aanhankelijk. En,het is dan nog eens seasenal Rise. Dus paard voelen dan zich helemaal al wat minder goed. Komt goed. Als ze het op een,halve goed doet zo houden dan.
ohjajoh6 schreef:Even voor de magere heintjes paarden hier;
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit gehoord van een paard dat aankwam van de prascend; Nu kan natuurlijk alles, maar ik heb hier eigenlijk alleen nog maar gelezen dat paarden juist stopten met eten (van eigenlijk altijd op te hoge dosis prascend staan), dus als je het alleen daarom wilt doen, zou het mijn voorkeur ook niet hebben eerlijk gezegd.
Probeer er dan eerst juist wat gewicht bij te krijgen, door dagelijks vele scheppen seniores priores te gaan voeren bv? En vroeg een dekentje opdoen, zodat die energie alvast niet kwijt gaat aan het warmhouden.
Sleeper schreef:llora schreef:En,hoe doet ze het op een halve? Maar het chagrijnige verandert nog wel terug. Dat is normaal de eerste maanden. ongeacht welke dosis. Veel eigenaren van,cushing paarden maken dit mee. Komt mede denk,ik doordat het paard zich lange tijd ziek heeft gevoelt door de cushing en prascend gooit alles overhoop van hormonen. Tot alles terug op zijn plaats komt. Komt helemaal goed. Had soms ook het gevoel dat ik ze af en toe achter het behang wilde plakken. Nu is ze enorm lief en aanhankelijk. En,het is dan nog eens seasenal Rise. Dus paard voelen dan zich helemaal al wat minder goed. Komt goed. Als ze het op een,halve goed doet zo houden dan.
Ik weet dat je het lief bedoeltmaar ik ben niet zo zeker dat het goed komt met mijn paard. Ze is wel echt heel ziek geweest en dat is aan haar lijf goed te zien. Op een halve doet ze het goed maar niet goed genoeg, maar hoger gaat ze hard achteruit. De winter is niet iets waar ik in deze omstandigheden naar uit kijk.
Natalie36 schreef:WoW ilora wie heb je daarbij gehad? Mijn ppider is ook moeilijk terug op gewicht te krijgen en bespiering kwijt. Maar als ik jouw foto's zie krijg ik weer hoop dat ik er iets aan kan doen.