Nu net thuis
Bedankt allemaal voor de hartverwarmende reacties...
Wij zijn helemaal gebroken , god wat doet dit pijn.
De dierenarts had er ook veel moeite mee, zo'n lief paard zei hij steeds.
Cassis was wel echt op, hij had zoveel pijn aan zijn benen, tijdens een lekker maaltijd heeft hij verdoving gegeven, Cassis bleef zachtjes dooreten, stond er heel rustig bij, toen de laatste spuiten, alleen het vallen was echt even naar, zo'n groot paard dat valt is niet fijn om te zien, maar hij was heel snel weg, echt kwestie van seconden.
We hebben een lange tijd bij hem gezeten, geknuffeld, gehuild en de andere paarden kwamen om hem heen grasjes eten.
Na een tijdje gingen hun een stuk verder staan, ben naar ze toe gelopen en heb sorry gezegd...sorry dat we het niet meer aan konden om Cassis te zien lijden.
Hun hebben er wel vrede mee volgens mij, er hing echt een serene stilte daarna.
Het doet zoveel pijn dit , we hadden hem maar kort maar hij was zo speciaal, zo'n deel van ons leven, de afgelopen 5 maanden heeft het ook vooral om hem gedraaid natuurlijk, hij had veel zorg nodig , zal enorm wennen zijn straks..
edit: een paar foto's heb ik in mijn album gezet , van ervoor en erna , heb ook nog een foto van hem liggend , heb die er maar niet tussen gezet nog, sommige willen dat liever niet zien denk ik.
We hebben nog meer foto's gemaakt met betere camera ook, die komen nog wel..
http://www.mijnalbum.nl/Album=G4VEFV3H
Laatst bijgewerkt door _Inge op 09-03-14 17:54, in het totaal 2 keer bewerkt