Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
TinkerTwink schreef:Even vraagje....
Vlechten jullie de manen onder de halsdeken? Ik vind het erg vervelend en heb het idee dat de manen van Twink juist geschurd worden nu ze zo los hangen.
Thx
Zendra schreef:In die Phyto-treat zit HCL ( zoutzuur) citroenzuur en Potassium , bijtende stoffen oftewel je smeert zoutzuur op je paard , zal wel een kleine hoeveelhied zijn maar toch niet echt lekker joepie vind ik .
renal schreef:weet je in dat pakket zitten meer natuurlijke producten dan in de medicijenen van de veearts hoor.wie heeft zon pakket van efrata weleens gebruikt?ik doe dit nu voor het eerste jaar.en dit is het eerste jaar dat hij zo weinig schuurt en zoveel manen heeft
MissRoxyy schreef:Heb sinds 2dagen de Rambo Sweet Itch Hoody en ik vind het een prachtige deken. Helaas heb ik altijd een deken wat nooit echt lekker ligt en past op mijn mini appaloosa maar deze zit redelijk. Aan de achterbenen is die wat lang maar dat is het model van de deken.
Alleen is die bij de borst wel wat krap. Nu schijnt dit ook vaker voor te komen maar hebben jullie ideeën om het wat breder te maken? Je hebt van Bucas van die borstverlengers maar die passen niet op de Rambo.
Tips?