Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dookie schreef:Voor ik commentaar krijg op de slof:
Zoals jullie kunnen zien hangt deze volledig door, hij staat dus Nooit strak. Hij hangt er aan om geen kopstoot te krijgen. Hij kan nog steeds schudden als hij wil, hij kan zijn hoofd ook nog op een normale hoogte brengen. Ik gebruik hem dus niet voor nageeflijk te rijden of te zorgen dat hij niet meer kan schudden door hem vast te hangen, hij hangt er puur aan dat het paard niet meer zijn hoofd zo abnormaal hoog brengt dat zijn hoofd en het mijne botsen
Ik vind imo niet veel mis aan mijn slofgebruik..
ellepel schreef:zo'n pet met zo'n klep ervoor, voor mensen?
knip 2 gaten er in waar de oren doorheen kunnen en je bent klaar
die klpe houd de directe zonlicht tegen in de ogen van je paard.
josefien zit hier wel op bokt, anders moet je haar even een berichtje sturen
Dookie schreef:Voor ik commentaar krijg op de slof:
Zoals jullie kunnen zien hangt deze volledig door, hij staat dus Nooit strak. Hij hangt er aan om geen kopstoot te krijgen. Hij kan nog steeds schudden als hij wil, hij kan zijn hoofd ook nog op een normale hoogte brengen. Ik gebruik hem dus niet voor nageeflijk te rijden of te zorgen dat hij niet meer kan schudden door hem vast te hangen, hij hangt er puur aan dat het paard niet meer zijn hoofd zo abnormaal hoog brengt dat zijn hoofd en het mijne botsen
Ik vind imo niet veel mis aan mijn slofgebruik..
evaeva schreef:Oja, ik ga volgende week een 4 dagen weg wat zouden jullie doen iemand erop laten rijden, stil laten staan of iemand haar laten longeren.
chantal001 schreef:Dan moet ze Josefien inschakelen. Ik zit daar ook nog wel eens aan te denken om te doen omdat het bloedonderzoek maar beperkt was. Niet alle grassen en bomen konden ze onderzoeken.
singasong schreef:@Eva; ik zou dit paard zeker niet kopen! Deurne is een zware opleiding, niet alleen voor jou maar zeker ook voor je paard! Daar past een hoofdschudder zeker niet thuis!
Hier dan even een gewetensvraag van mijn kant!
Ik zou wel eens van jullie willen weten waarom jullie gaan rijden als je paard schudt? Het paard vind het niet fijn, jij vind het niet fijn dus waarom dan niet wachten op een gunstige dag dat je paard misschien niet schudt of minder??
singasong schreef:chantal001 schreef:Dan moet ze Josefien inschakelen. Ik zit daar ook nog wel eens aan te denken om te doen omdat het bloedonderzoek maar beperkt was. Niet alle grassen en bomen konden ze onderzoeken.
Een bloedonderzoek wijst weinig tot niets uit! Om te bepalen waar de allergie vandaan komt is het beter om het via de holistische wijze te doen! Bij Erik Laarakker bijv.!!
chantal001 schreef:<<knip>>
Laarakker zei bij mijn paard dat hij een voorhoofdsholte ontsteking had. Middelen gekregen, 2 maanden verder maar geen verbetering. Laarakker bleef het volhouden terwijl de veearts niets kon vinden. Ik betaalde me scheel. Als ik verbetering had gezien was ik zeker bij Laarakker gebleven maar nu niet meer. Ik moet wel zeggen dat mijn paard daar altijd mega ontspannen was. De een gelooft er in maar ik nu niet meer.