'knorrend' veulen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

esje01

Re: 'knorrend' veulen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 23:23

Ach Inge, wat een verdriet, maar ook wat een verlossing. het is een moedige beslissing en getuigt van jullie enorme liefde voor Cassis

Ik wil jou en je familie heel veel sterkte wensen.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 23:28

Goed dat hij nu op een hele zware pijnstiller staat, zo heb je de tijd om tot morgen half twee afscheid te nemen. Je bent niet egoïstisch dat je hem vandaag niet al liet gaan hoor, met die pijnstiller redt hij het wel tot die tijd en het is heel belangrijk dat je kinderen hem ook nog gedag kunnen zeggen.

De vraag van iemand hier of je nog laat onderzoeken hoe zijn hoeven en onderbenen er aan toe zijn snap ik heel goed, maar ik snap het ook heel goed als jullie dat niet laten doen.

Ik wil je heel veel sterkte wensen voor de komende tijd, want ook als hij er straks echt niet meer is zal het erg wennen zijn als je naar de andere paarden toe gaat!

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 23:36

Als trouwe maar stille meelezer wil ik je vooral heel veel sterkte wensen!

Hevonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 23:54

Cassis heeft zijn wonder al gehad: jouw zorg. Zo jammer dat het niet mocht baten. Zowel hij als jij wisten van geen opgeven, maar als je hem ziet strompelen op dat filmpje doet het gewoon pijn om naar te kijken.

Geef die lieve, moedige Cassis een aai van me en voor jou een enorme knuffel en diep respect. Ik vind het geweldig wat je hebt gedaan en ik heb bewondering ervoor hoe je het op deze emotionele rollercoster hebt uitgehouden.

Heel veel sterkte!

horses_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 23:59

Stille meelezer...

Ik heb steeds met tranen de berichten over cassis gelezen en zo af en toe met een lach. Om nu te lezen dat die morgen heen gaat valt me zwaar maar zeker ook een goede keuze..
Hij gaat naar de eeuwige mooie weides zonder pijn. Het gaat hem goed...

Veel sterkte morgen !

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 00:34

Ik zit met tranen in m'n ogen .

Inge je bent top , ook al voelt het nu misschien niet zo .
Jij en je paardjes hebben alles gegeven en nog veel meer , en hoe vreselijk dat het niet zo heeft mogen zijn .
Vergeet niet dat er 2 wel aan de betere hand zijn ( al zal dat nu geen steun bieden) .

Ik denk dat ik voor vele spreek als ik zeg , we staan achter je .
Wij zijn een schouder om op te huilen en een luisterend oor .

Ik zal een kaarsje voor jullie en cassis branden Y;(

Heeeel veeeeel sterkte , en een hele dikke knuf .
Je bent een engel !
Laatst bijgewerkt door cherell0 op 09-03-14 01:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 00:44

Heel veel sterkte Inge voor jou en je familie! We denken aan je morgen.

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 00:46

Heel veel sterkte, je bent een topper!

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 01:12

Heel veel sterkte :(

felineepino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 03:01

Heel veel sterkte, je hebt gedaan wat je kon. Hij zal je voor altijd dankbaar zijn!

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 06:22

Veel Sterkte!

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 06:47

ik lees ook al mee va het begin, ik heb veel bewondering voor jou en je familie, kleine fay die jullie geholpen hebben en nu een fijn leven heeft, en dan cassis......man man wat hebben jullie gevochten voor hem en maken jullie nu de juiste maar ook ongelooflijk moeilijke keuze om hem te laten gaan naar de regenboogbrug waar hij pijnvrij rond kan rennen.

heel veel sterkte.

Hevonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 09:12

Toen je indertijd besloot om te proberen Cassis te redden, leken zijn kansen niet zo slecht. Maar toen wist je nog niets over zijn verleden. Zo gaat het vaak met keuzes, je beslist gewoon. Soms pakt het goed uit en soms niet.

Afgezien van het feit dat het heel zwaar is geweest voor jullie, is het voor Cassis denk ik fijn geweest, dat hij nog een zo goed mogelijke tijd heeft gehad bij mensen (en dieren) die echt alles voor hem hebben overgehad. Ze zeggen weleens dat alle gedrag sporen nalaat, nou jullie gedrag verbetert dan een heel stukje aarde :)

Heel jammer dat het allemaal zo moeizaam ging met Cassis en herstel uiteindelijk niet mogelijk bleek.

Heel veel sterkte!

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 09:21

Hier ook tranen in de ogen, voor Cassis maar ook voor jou en je gezin Inge. Wat hebben julie je best gedaan en met Fay hebben jullie daar dikke winst mee behaald, helaas liep dit met Cassis anders, hoe anders hem ook gegund was.
Dit is denk ik de goede beslissing Inge, daar mogen jullie je echt niet schuldig over voelen, integendeel.

Sterkte dadelijk, zal zwaar zijn. :(:)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 10:35

Heel veel sterkte vanmiddag. Maak er nog een fijne ochtend van met afscheid nemen.

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 10:45

Ook hier van een stille meelezer...

Niets dan respect voor alle keuzes die jullie hebben gemaakt. Ik heb genoten van het feit dat jullie hem mee hebben genomen en hem een kans hebben gegeven, net zoals ik blij werd van de positieve updates. Langs de andere kant heb ik meegetreurd om alle minder goede updates, en nu ook over de laatste, uiteindelijke update.

Maar uit al jouw berichten las ik niets dan liefde voor dit paard. En ondanks dat het allemaal niet zo gelukt is als we het graag zouden zien, weet ik zeker dat hij daar van genoten heeft. Van jullie inzet en jullie liefde naar hem toe.

Geniet nog van hem, deze laatste paar uurtjes. Ik steek een kaarsje voor hem op.

Sterkte..

Pluisje8

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 11:02

Hier ook een stille meelezer vanaf het begin.
Ik wil je heel veel sterkte wensen voor vanmiddag.

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 11:21

Heel veel sterkte vandaag!
Het zal de juiste beslissing zijn voor cassis. Eindelijk pijnvrij!
Je hebt gedaan wat je kon voor hem! Wat zal hij blij zijn geweest met zn fijne baas!

BelleFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 11:23

Veel sterkte vandaag, je hebt een moedige beslissing genomen. Alle respect voor de manier waarop je voor je dieren zorgt.

amigootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 11:24

Sterkte vandaag... Denk aan jullie

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 11:33

Ik vind jullie zo ontzettend dapper. Echt heel veel paardenmensen kunnen een voorbeeld aan jullie nemen, en dat is mijn mening.
Ik zal vandaag nog veel aan jullie denken. Succes, geniet nog van de mooie uurtjes. Het weer zit mee, maak er nog een mooie herinnering van met een mooie afsluiting. Succes :(:)

zwartepaerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 11:50

Iedereen had gehoopt op een andere afloop, helaas, het is niet anders, je kunt niet zeggen dat jullie je best niet gedaan hebben!! En Cassis heeft in ieder geval heel veel liefde van jullie mogen ontvangen in deze laatste weken, ook deze zo moeilijke beslissing die jullie gemaakt hebben getuigd van liefde voor hem ;)
Ik wens jullie heel erg veel sterkte!!!!

boyca

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 12:17

Heel veel sterkte morgen. Je hebt alles gedaan wat in jullie macht lag, alles gegeven wat hij nodig had en nu geef je hem het beste wat je kan geven, rust. Respect voor alles wat je hebt gedaan echt top. Geef hem nog een dikke knuffel die kanjer van je.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 12:24

Als het (mij toch heel goed in de oren klinkende) ontschoenings-verhaal van JaBa geen optie is, dan is inslapen het beste lijkt mij :j

Als je "niks" doet komen die hoefzweren steeds terug en dan voelt hij zich een paar dagen goed totdat er weer een nieuwe komt, dat is ook niks voor dat arme dier :(:)

Jullie hebben een hele poos je best voor hem gedaan en het is heel begrijpelijk als je het zachtjes aan wel eens genoeg vindt voor Cassis en iedereen er omheen, iedereen loopt op zijn tenen en je moet ook aan alle anderen inclusief jezelf denken :j

Hopelijk heeft hij met de zware pijnstiller nog een heerlijke dag in het zonnetje kunnen hebben :)

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 12:33

Heeel veel stekte vandaag!