waarom zou je met een eczemer naar de keuring gaan?urobi schreef:ik kom even binnen vallen wij hebben sinds vorig jaar een 3 jarige met zomerexceem wij zijn de deken begin april op gaan doen alleen heb ik van iemand een exceem deken gekregen maar die krijgt ze op 1 of ander manier uitgetrokken over haar hoofd terwijl er toch bilbanden aanzitten. Wij willen met de merrie naar de keuring dus moeten we geen paard hebben wat schuurt. Ik heb sinds twee weken de sectolin combo deken en dit is een uitkomst deze deken is helemaal afgesloten met klitteband(degelijke klitteband) en een soort buikflap die met drie gespen vast gaat en er zitten gaten in voor de oren de voorpluk doe ik eronder er zit ook nog een hoofdkap bij maar die gebruik ik niet ze heeft tot nu toe nog niet geschuurd en heeft dus nog hele mooie manen en staart.Ze staat de hele dag buiten en komt s'avonds op stal.Ik vindt deze deken echt een uitkomst.Geen deken meer om over het hoofd aan te doen ideaal.Misschien zijn er mensen die er anders over denken maar ik ben er blij mee.