Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Naath86 schreef:Die van mij is 13 mei geopereerd en ben er na 3,5 maand weer opgegaan eind augustus pas weer. Reed hooguit drie a vier keer in de week een uurtje in het bos en dan voornamelijk staprondjes met minimale stukjes draf. Heel soms een half uurtje in de bak, maar ook veel stapwerk nog.. Dus aan de opbouw kan het volgens mij niet liggen..
Bedacht me nog wel vanavond dat de chirurg toen nog had gezegd dat het hechten zo moeilijk ging omdat het allemaal zo stug was. Ze waren bijna langer met hechten bezig geweest dan met de operatie zelf. Denk wel dat dit iets zegt over de stugheid van het bindweefsel denk ik.. We gaan nu dus werken om dit weer soepel te krijgen. Ze is ook al 18, dus leeftijd zal misschien ook meespelen..
Naath86 schreef:Ik weet niet zeker of die van mij dat zal waarderen.. Die is met een pessoa ook al aan het rennen omdat ze denkt dat ze achterna wordt gezeten. En je raadt het al, ze stopt pas als dat ding af is...
Ik heb wel nu de longeerhulp besteld, omdat ik denk dat ze hier meer van ontspant ipv bijzet touwtjes.
Het vreemde is wel dat die van mij de eerste weken erg snel uitgleed met haar achterbenen.. Dat bedenk ik me nu eigenlijk nu jij het ook over die controle over de achterhand hebt.. Misschien heeft het allemaal wel wat met elkaar te maken. Ze ging dan wel eens onderuit als ze erg druk was, had ik eigenlijk nog nooit bij haar gezien..
Diertjec schreef:Dankje!
Ja, vertering gaat weer helemaal top, ze staat overdag op de wei en 's nachts heeft ze de beschikking over goed hooi, ze mest nog steeds goed. Laatste maanden ook niks meer van koliek gemerkt (afkloppen hahah).
Hoe is het met/bij jou? Overlijden van Whizz al een beetje kunnen verwerken?
Diertjec schreef:Gelukkig maar dat de andere 2 je opvangen, beetje gedachte verzetten. Klinkt wel alsof je er vrede mee hebt, en het blijft natuurlijk heel logisch dat je hem mist.
Ja, zeker. Ben ook heel blij dat ik nu hier sta en dat ik zelf controle heb over de hoeveelheid hooi etc. Hoop zorgen minder zo