Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Danzas schreef:Ja misschien wel, wilde even weten of iemand het geprobeerd had..
yvonnedv schreef:Ik sprak gisteren bij ons op de ponyclub de dierenarts (is voorzitter en heeft zelf een pony met SME) en die hebben besloten om de tubbetjes phytotreat ook los te gaan verkopen zodat mensen het uit kunnen proberen. Zelf s hij er erg possitief over.
gillian schreef:zweetvos schreef:Pas de uierflap die bij Atorka te koop is alleen aan de Boett of ook aan een andere deken?
Past ook op andere dekens. Soms moet je even creatief zijn.
Je moet sowieso de uierflap vaststikken aan de buikflap.
Indra schreef:Jamilla haar deken ligt in stukken, boven de schouder heeft ze vreemde warme plekken. (Allergie?) Niet geschuurd...
zweetvos schreef:Indra schreef:Jamilla haar deken ligt in stukken, boven de schouder heeft ze vreemde warme plekken. (Allergie?) Niet geschuurd...
Wat voor plekken heeft ze op dr schouder? Is t ook kaal van de deken die n beetje schuurt?
Mijn pony krijgt daar nl echt schuurplekken van en heeft nu ook n beetje n bult en het was wat warm..
renal schreef:ik had een ivanhoe deken voor mijn fries maar had nog veel jeuk
en schuurde de deken binnen een dag kapot.gebruik nu dode zee producten en het gaat stukken beter.en dat zonder deken dat is toch ook veel te warm
opisop_shop schreef:ik wil juist die met tussen de voorbenen erbij, omdat Wisse daar ook wat gevoelig is.
De Pagony buikflap zit wat te ver naar achteren en draagt hij nu met dit mooie weer niet, die krijgt hij volgende week wel weer om.
De Agradi die hij nu omheeft heeft een klein buikflapje en die zit heel erg ver naar achteren.
Een combi met die buikdeken zou het geheel wel afmaken en kan zowel onder de Pagony als de Agradi.
Ben benieuwd of de andere buikflappen dan achterwege kunnen blijven, blijft een deken goed liggen dan?
Liefst wel de buikdeken onder de andere deken, anders ziet het er niet uit naturlijk
renal schreef:het lijkt mij toch niet zo lekker wat op je rug in de warmte.met die dode zee producten kan ook mijn fries buiten zonder wat op zn rug te hebbe.geweldig toch
ellepel schreef:
ik zag ze net staan op commercieel
[EA-CO] Cashel Crusader Fly Masks, Sheet, Leg Guards etc.
toh wel handig