Befix irriteerd niet bij jou en je paard, dat lijkt mij geen garantie dat het bij niets en niemand zal irriteren.
Snap je?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
No_No schreef:Pol is een goed idee, ik weet ook niet hoe, wat waar dat moet. Daarnaast is het misschien handig eerst een lijst te maken met producten en die in de pol te zetten
donnar schreef:Hallo, ik wou even vragen wat jullie doen als jullie paard last heeft van opengeschuurde wondjes precies op de plek waar het hoofdstel ligt, want mijn verzorgfjord heeft dat, en misschien dat jullie iets weten wat ik daar tegen kan doen, bijv. iets om om het hoofdstel te doen..
Groetjes
Mandyke schreef:donnar schreef:Hallo, ik wou even vragen wat jullie doen als jullie paard last heeft van opengeschuurde wondjes precies op de plek waar het hoofdstel ligt, want mijn verzorgfjord heeft dat, en misschien dat jullie iets weten wat ik daar tegen kan doen, bijv. iets om om het hoofdstel te doen..
Groetjes
Ik had laatst iets grappigs gezien om het hoofd van je paard te beschermen ...
http://www.hefestion.nl/a-23445076/accessoires/kopstukonderlegger
ellepel schreef:MyKayleigh schreef:Ik bedoel met niet te smeren dat ze echt gericht trapt zodra je met een fles (befix) in haar buurt komt, gewoon om in haar manen te smeren, ik pak nu iedere keer een beetje in stal zodat ze niet ziet dan ik het in mijn hand heb en zo probeer ik het een beetje in haar manen te smeren maar dan bijt en bokt ze.
Van sprays is ze weer niet bang, vliegen spray en anti klit geeft ze niets om, staat dan keurig stil.
Het is echt het smeren van iets in haar manenkam.
Het is echt een heel lief paard, heel braaf in alles alleen die manen zijn drama, niet te borstelen, kriebelen, smeren of wat dan ook, dan trapt, bokt en bijt ze direct.
ik weet dan wel 99% zeker dat je iets gebruikt wat zeer doet.
ander product gaan zoeken!
appie hefet momenteel echt dikke korsten met pus in zijn manen zitten,maar die behandel ik nu met hydrocortiderm tot het ergste weg is en dan gaat er huidolie van leovet overheen.
en als zijn deken dan gewoon heel blijft krijgt hij geen jeuk meer.
maar het proudtc wat je gebruikt doet je dier denk ik wel pijn,anders doet ze niet zo.
smeer het anders bij jezelf op en wondje en kijk hoe dat voelt?
_Marlijn schreef:Mandyke schreef:Heb je een link van de deken die je besteld hebt?
Ik heb nu deze besteld:
http://www.loesdau.de/Fliegendecke-mit- ... egendecken