Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nicky_rilana schreef:_Memphis_ schreef:Ze komen buiten ja, wel 4 tot 5 uur per dag. Probleem is, dat die van mij wel meer beweging nodig heeft dan dat, anders is ie niet te handelen.
ik weet niet wat jij heb belangrijste vind, ik heb liever geen paard met rhino en die kans zou ik ook niet willen lopen.
PhiaBink schreef:Hoe wordt een virus verspreid? Door paarden van de ene stal naar de andere stal verplaatsen. Dus...... blijf thuis, ga niet het terrein af. Wil je toch op wedstrijd en je komt met een portie virus thuis, dan zullen je mede stal genoten je erg dankbaar zijn. Ik denk dat ze medische kosten op jou kan verhalen. Leuk he strikjes verzamelenZo belangrijk!
Stel je voor dat je een strikje te kort komt!
Blijf thuis!
ivy_power89 schreef:maakt het verder uit, waar het eventueel besmet is?
Het algemene advies is thuis blijven, en niet onnodig op andere stallen komen.....
Gelderland en zuidholland, dat is een verschil van de ene kant naar het andere kant....
Dan is het probleem toch wel heel groot!
_Memphis_ schreef:De bak waar ik rijd, is puur een bak. Geen stallen of dergelijke omheen, gewoon een bak met een springwei ernaast, that's it
PhiaBink schreef:Hoe wordt een virus verspreid? Door paarden van de ene stal naar de andere stal verplaatsen. Dus...... blijf thuis, ga niet het terrein af. Wil je toch op wedstrijd en je komt met een portie virus thuis, dan zullen je mede stal genoten je erg dankbaar zijn. Ik denk dat ze medische kosten op jou kan verhalen. Leuk he strikjes verzamelenZo belangrijk!
Stel je voor dat je een strikje te kort komt!
Blijf thuis!
Citaat:Het virus kan slechts over korte afstand door de lucht spreiden, dit in tegenstelling tot het griepvirus. Het kan wel overgedragen worden door de mens of materiaal (staldeur, stro).
kelz schreef:ivy_power89 schreef:maakt het verder uit, waar het eventueel besmet is?
Het algemene advies is thuis blijven, en niet onnodig op andere stallen komen.....
Gelderland en zuidholland, dat is een verschil van de ene kant naar het andere kant....
Dan is het probleem toch wel heel groot!
Gelderland zijn 3 bevestigte stallen.. de stal in zuid-holland is naar mijn weten nog niet bevestigt!