Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nicky_rilana schreef:_Memphis_ schreef:
Dat is echt te glad.. Mijn paarden komen in de wei waar onze stallen staan. Alleen pad aflopen en we zijn er.. Er omheen staan alleen geiten.
maar als hij daar in buiten staat een ook gewoon rent, lukt dat echt wel hoor. ik zou niet in volle galop door de wei gaan. maar kon op mijn gladde wei, met een pony vierkant op ijzers ook een 6 proef rijden en daan ook gewoon een midden galop en zo.
ik zou eereder in de wei rijden dan bij de club in de bak
Mossel schreef:_Memphis_ schreef:Ik heb afspraken gemaakt met mijn instructrice. Die zegt nu sowieso alle afspraken in de risicogebieden af, en raakt niks geen paarden aan.
Waarom stel je de vraag als je voor jezelf al de beslissing hebt gemaakt gewoon op de club door te blijven rijden? iig dat maak ik op uit je berichten
Bellarose schreef:Mijn verzorgpaardje staat letterlijk in de box naast het paardje dat vanmiddag helaas is ingeslapen. Duimt iedereen alsjealsjeblieft mee dat Tobias (en uiteraard alle andere paarden op stal!) meer geluk hebben?
_Memphis_ schreef:Ik heb afspraken gemaakt met mijn instructrice. Die zegt nu sowieso alle afspraken in de risicogebieden af, en raakt niks geen paarden aan.
kelz schreef:Bellarose schreef:Mijn verzorgpaardje staat letterlijk in de box naast het paardje dat vanmiddag helaas is ingeslapen. Duimt iedereen alsjealsjeblieft mee dat Tobias (en uiteraard alle andere paarden op stal!) meer geluk hebben?
Tjee heftig!! heel veel sterkte en ik duim mee voor jullie!!
Is er enig idee waar het paard de besmetting mogelijk heeft opgelopen ?
_Memphis_ schreef:Ons weiland is heel glad en ik durf dat gewoon echt niet aan. En omdat ik er nog ver vandaan zit, denk ik dat het nog wel kan. Een maand stilzetten is namelijk geen optie. Ofnouja, wel een optie. Maar dan breekt die van mij de tent af..
Bellarose schreef:Mijn verzorgpaardje staat letterlijk in de box naast het paardje dat vanmiddag helaas is ingeslapen. Duimt iedereen alsjealsjeblieft mee dat Tobias (en uiteraard alle andere paarden op stal!) meer geluk hebben?