Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Naath86 schreef:Mocht die van jou de eerste 8 weken helemaal niet buiten komen Symbeami? Die van mij is op dag 10 thuis gekomen en mocht toen direct een paar keer per dag met haar wandelen en in het gras staan. Op de kliniek deden ze dat ook vrij snel al met haar wandelen omdat ze vocht in de benen kreeg. Waar is die van jouw geopereerd Symbeami?
Naath86 schreef:En een vitaminespuit van de DA, zou dat nog helpen? Moet volgende week sowieso heen voor de jaarlijkse enting, moet voor 27 juni en kon nu wel weer volgens de arts.
Luzerne heb ik wel voor gekeken idd, maar in de meeste luzerne zit weer melasse. Bietenpulp heb ik idd ook veel over gehoord, misschien daar nog eens in verdiepen. Arts dacht trouwens niet dat ze nu gevoeliger zou blijven voor de maagzweren, omdat de oorzaak waarschijnlijk de lipoom is geweest en de stress en alles wat daarbij kwam kijken. Heb haar nu 15 jaar en ervoor namelijk nooit iets gemerkt. Dus ga nu proberen heel langzaam weer wat krachtvoer op te bouwen.
Naath86 schreef:Het topic is volgens mij niet meer zo actief, maar toch nog even een vraag. Hebben jullie ook iets gesmeerd op het litteken? Zodat dat mooi soepel blijft?
Naath86 schreef:Oke, dat wist ik juist niet Fargo! Bedankt voor de tip! Dan van het weekend maar es gaan beginnen met longeren. Vanaf hoeveel weken mocht jij dat dan doen Fargo?