Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
timokyana schreef:Uitslag negatief,cushing is uitgesloten met een waarde van 12.
gevraagd wat hij me nog kon aanraden,indien ik er voor open sta maar wat lastig is met een vervoersprobleem is het alternatieve.Hij weet het ook niet...
timokyana schreef:Uitslag negatief,cushing is uitgesloten met een waarde van 12.
gevraagd wat hij me nog kon aanraden,indien ik er voor open sta maar wat lastig is met een vervoersprobleem is het alternatieve.Hij weet het ook niet...
timokyana schreef:Aquatraining is op loopafstand dus eventueel een optie.ik zal eens mailen,zal dan toch voorjaar worden.
Heb een bedrijf gevonden die hoefschoenen kunnen aanmeten en die je een week op proef mag.
Verder gaan we door met de equipalazone en oefeningen,woensdag les,ik zal vragen of iemand wil filmen.
Tja Verder...ergens verbaast het me weer niets natuurlijk...maar waar ligt de grens?
Tot nu toe lijkt het leefbaar,ze oogt frisser en vrolijk de meeste tijd.dus voorlopig blijven we deze weg maar volgen.ik ben uitverzonnen en uitgedacht,we kijken per dag,zal zich vast wel weer iets aandienen,al lijkt het nu steeds op dingen wegstrepen van een lijstje.
Schuine vrachtwagen nog niet geprobeerd,lage instap en hoog plafond zou ideaal zijn,vrachtwagen ook nog niet geprobeerd.er zijn nog opties,al ga ik met trailer laden nog niet direct aan de slag.( geen financiële middelen voor) en eerst maar eens zien dat vertrouwen terug komt en ik kan bepalen waar ze haar voetjes neerplant.
Dankjewel weer allemaal!
Jannepauli schreef:timokyana schreef:Uitslag negatief,cushing is uitgesloten met een waarde van 12.
Dat cijfer 12 .. waar staat dat voor? Is dat 12 pg/ml? Heb je het testformulier in handen, wat staat er nog meer?