DaphneHeros schreef:Ok, ik vraag morgenohtend even aan de DA van de provarium breeding of ik hier al mee mag starten of dat ik het volgende urineonderzoek moet afwachten. Wil hem inderdaad zo snel mogelijk beter in zn vel krijgen, hij is op dit moment heel down.
Ik heb hem gisteren geschoren en hier is hij gelukkig wel weer supperglimmend onder zn haar vandaan gekomen. Dit vindt ik altijd wel een erg fijn teken dat hij er zonder haar weer zo goed uitziet.
Ik zal ook meteen even vragen of het probleem in zn sinussen kan zitten. Zou dit niet vanzelf opknappen met de pergolide, msm e provarium breeding??? Hiervan moet zn conditie toch beter worden, oh en hoe merk ik nu aan hem dat de tumor actief is of niet??
Fargo, ik wil dat mailtje wel heel graag lezen kan je hem pb??
fijn dat hij inderdaad toch mooi glanzend tevoorschijn komt. Er zijn genoeg cushing paardjes waarbij er het scheren allerlei probleempjes aan de huid (kortsjes/wondjes/irritaties) te voorschijn komen.
Hij moet inderdaad al snel opknappen van de weerstandboosters als msm en echinacea en pergolide zelf heeft ook een antioxidant achtige werking. Wij zijn indertijd al met de provarium breeding begonnen omdat bij ons de pergolide indertijd een lange levertijd bleek te hebben.