Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
plutolover schreef:Ik hoop dat de reputex in big neck komt
pluisje88 schreef:Nou m'n nieuwe deken is aangekomen! Super blij natuurlijk maar nu moet ik een heilige bot deken kapot gaan knippen. Help... Wish me Luck!
*raapt zelfbeheersing bij elkaar
Chesss schreef:Vraagje hoe valt de recuptex op de hals. Ik heb nu de big neck smarttex de eerste deken die gewoon serieus past op m’n reus, maar ik wil echt heeeeel graag de recuptex maar ben zo bang dat die niet past....
pluisje88 schreef:De dekens kunnen idd los gebruikt worden en hoeven niet voor altijd op. Tot zover geen probleem. Vraag me wel af of als ze dan daarna helemaal zonder deken gaat of ze dan niet nog stijver wordt door het tempratuursverschil. Vraag me af of je niet een averrechtse werking krijgt zo
Jotoma schreef:pluisje88 schreef:De dekens kunnen idd los gebruikt worden en hoeven niet voor altijd op. Tot zover geen probleem. Vraag me wel af of als ze dan daarna helemaal zonder deken gaat of ze dan niet nog stijver wordt door het tempratuursverschil. Vraag me af of je niet een averrechtse werking krijgt zo
Ik zit met exact dit probleem. Mijn paard zit vast in zn si gewricht en lendenen. Is drie weken terug door osteopaat behandeld en heeft sindsdien de ionic onderdeken op. Hij is nog niet eerder zo extreem los gebleven na een behandeling, voor mij een teken dat deken werkt. Maar eigenlijk wilde ik hem op droge dagen helemaal zonder deken zetten, maar gaat hij dan niet weer vast zitten?