en heb serieus mijn knie bezeerd, dokter denkt een knieband letsel dus moet naar de Fysio.Alleen nog totaal geen tijd voor gehad,maar loop echt nog behoorlijk kreupel erdoor, stomme knie
Maar ik merk nu ook wat cassis moet voelen en hij heeft het nog erger dan, maar echt je hele lijf en vooral andere been gaat pijn doen van het ontzien van de slechte knie.
Cassis lag wel net weer in stal, we treffen hem heel vaak liggend aan de laatste dagen, en als je dan bij hem komt legt hij zijn hoofd op je schoot en begint likjes te geven, hij is zo ontzettend lief...
De andere paarden hebben het er ook zwaar mee, er hangt echt een bedompte sfeer bij de weide.
Mijn andere ruin is echt Cassis zijn beschermer, hij gaat steeds bij hem staan , laat zich afsnauwen als cassis zich even minder voelt, maar ook voor hem gaat dit niet langer meer zo, hij heeft het er echt moeilijk mee, merk het aan hem, hij is doodop.
En Pasja offert zich dan weer op om door beide ruinen afgekat te worden als het hun teveel wordt.