Met Bo gaat het nog steeds super goed. Er is eigenlijk helemaal niets meer waar je aan kunt zien dat ze in februari geopereerd is.... inmiddels loopt ze lekker weer in de wei. Nadat we gehooid hebben heb ik het 'zomerstuk' afgezet en daar lopen ze nu lekker weer samen. Ik ben ook het rijden weer wat aan het op pakken.
Nu zag ik dat er bij haar navel nog wat hechtingen zaten, net de dierenarts gebeld om te vragen wanneer die er dan uit moeten. Nog 2 dagen dan is ze ook klaar met de Prednisolon kuur. Verder kan ik me bijna niet voorstellen dat ze zo'n heftige koliek heeft gehad, ik heb helemaal mijn oude paard weer terug.
Nog steeds vind ik haar wel iets te dik, maar met wat meer trainen komt ze vanzelf wel weer terug in haar 'sportmodelletje'.
Met rijden doe ik wel lekker rustig aan, ik heb niet echt een schema mee gekregen. Ik mocht het longeren wat uit gaan breiden en ik ben er zelf maar weer op gestapt toen ik dacht dat het kon. Ik rij max. een half uurtje en doe dan heel veel stapwerk. Ik ben nu aan het oefenen op het halthouden wat ze niet zo erg wil.