Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Kirstenn schreef:Bij de eerste twee prednisonkuren bleef ze gewoon hoesten, werd zelfs erger. Maar ben ook heel benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen, vandaag krijgt ze de laatste pil.

. Van de da prednisolon capsules gekregen, dit leek na een dag of 5 een behoorlijke verbetering te geven, maar 2 dagen geleden ging ze steeds meer hoesten(kuchen) en kwamen er wat kleine gele snotvlokken uit haar neus. 
Sinds ze de druppels krijgt heeft ze een 'weekend' snottebel zoals ik het nu noem
1x per week komt er een mega klodder uit haar rechter neusgat, 1 enorme en daarna is het weer klaar. Wat ik daar van moet denken weet ik niet zo goed. Vandaag kuchte ze weer flink en er heerst ook een virusje rond bij ons op stal, dat ik haar van de week toch weer laat nakijken. Morgen contacteer ik eerst de holistische kliniek wat die er van zeggen, maar ik wil haar longen door de reguliere waarschijnlijk even naluisteren of het toch niet weer 'vies' is en aan het rommelen is. Ik moet zeggen dat ik het best lastig vind. Komt het los omdat ze er spullen voor krijgt? Is het lichaam zich aan het opschonen? Hoort het? Of met het heersen van rotzooi op stal in de achterhoofd, is er toch weer meer aan de hand? Ik vind het allemaal maar moeilijk...... Laarakkers heeft mijn gevoel van 'het is een groter geheel' wel bevestigd. Of had ik haar toch eerst aan een regulier onderzoek moeten onderwerpen? Of een combi? Niet optimaal werkend imuunsysteem zal er bij een long onderzoek niet uit komen, maar misschien vult een uitgebreid longonderzoek wel wat aan? Of maakt dat dingen weer erger? Ik vind het echt zo lastig...
Baal dat er ook wat heerst, bang dat het bezoek naar de Holistische arts misschien straks zijn vruchten niet heeft afgeworpen als we toch weer regulier moeten gaan omdat het echt weer doorzet.

Raaphorst heb ik toen ook geprobeerd te bellen die dag, maar die kreeg ik maar niet te pakken (nummer niet in gebruik?????) en toen zei mijn gevoel; dan zeker naar Laarakkers. Momenteel zegt mijn gevoel niet zoveel, weet het even niet meer.
En zo 123 verhuizen doe ik met haar niet, ze heeft ruim 4 maanden moeten wennen voor ik weer een beetje mijn paard terug had, stresskip 1e klas, en ze staat verder helemaal prima op haar plek
Eigen paddock, eigen weiland en dat is ook wel fijn met een asociaal paard als zij is. Apart, maar toch met anderen
(en met mijn pony staat ze wel samen)