Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
PintoNatal schreef:Nou mijn paard schuurt zijn manen en zijn staart en ook aan de zijkant van zijn billen dus niet achter langs de staart maar echt aan de zijkant. Zijn manen zit nu in de lengte van een cm of 10 nagenoeg geen haar mee ren zijn staart is bijna kaal. Ik was nog niet begonnen met het gebruiken van dekens want wilde eigenlijk eerst kijken of ik het onder controle kon houden met die sweet itch. Maar hij staat sinds september bij mij thuis en nu heeft hij een buitenluik en ik denk dat het daarom nu erger is dan voorgaande jaren omdat er ook veel meer van buiten (vliegen en alles) naar binnenkomt (DENK IK).
Maargoed is het slim om nu eerst die Cavalesse te gaan proberen of toch meteen ook de vliegendeken (of nodig een eczeemdeken) op te leggen?
Maisie schreef:Is dat cavalesse prijzig spul ??
antine schreef:_CS_:ga vanavond na menles de manekam van mijn bolle masseren, is op sommige plekken al wat hard.
Is ie moe, gaat het beter, hij is niet zo'n fan van gefriemel zijn lijfGebruik je er overigens olie bij?
Deaglan: fijn dat Cavalesse zo goed werkt; ben op internet wat ervaringen tegengekomen
van engelse; zij beweren dat er in Cavalesse (vooral vitamine B3) minder vitaminen zit dan een flink portie biergist. Maar er zijn ook veel positieve reacties hoor!
Zelf ga ik maar door met biergist geven en extra vitaminen B12.
Zet de link er bij, kan je het zelf lezen.
http://www.horseandhound.co.uk/forums/s ... p?t=308738