Canjer: De lange weg naar herstel !!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Utixo

Re: Canjer: De lange weg naar herstel !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 10:38

Yes, we kunnen weer verder lezen. PVD, heel jammer dat je zelf niet meer wil posten, maar begrijpelijk.

Even een vraagje, JG, jij scheef dat er 2 paarden kwamen. Wat is er met de 2e gebeurd?

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 10:44

Ik lees ook weer mee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 10:49

ook hier een meelezer, mooi dat het beter gaat met Canjer!

nadita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 10:50

BitchyWitchy schreef:
JG of Slimmerik, zouden jullie kunnen vragen of Marielle hier wel updates wil geven??? Vind het namelijk ook reuze interresant wat ze allemaal doet!

Die Marielle, is dat dezelfde Marielle die het boek over zomereczeem bij paarden heeft geschreven?

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 10:51

Kunnen updates mischien wat groter neer gezet worden? want anders is het zo moelijk zoeken!

MoSt81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 10:52

Gelukkig weer updates van Canjer. Ik was al de hele tijd op zoek naar een nieuw topic maar was bang dat er na 2 gesloten topics niets meer kwam.

Heel veel sterkte voor PVD!! Super dat Canjer weer even van de buitenlucht heeft kunnen genieten.

Trammelanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 10:53

Zozo, Canjer heeft een eigen topic! Da's pas mooi wark. Super dat hij zo opgeknapt is zeg. Hij ziet er al weer flink uit. Nu maar hopen dat het een flinkje jongeheer word. Ik blijf jullie volgen!

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 10:53

_STS_Angels_ schreef:
Kunnen updates mischien wat groter neer gezet worden? want anders is het zo moelijk zoeken!

Ze staan toch in een andere kleur. Zo moeilijk vond ik ze niet te vinden hoor Verward

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 10:54

nog niet gekeken wist niet dat er al updates waren sorry!

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 10:54

Ik heb zojuist een PB ontvangen over het andere paard;

Citaat:
Deze was van iemand anders en heeft in verband met de lange reistijd een nachtje gelogeerd

Duidelijk dus Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 10:57

Idd. Lovely nee, die vraag was niet bedoeld om daadwerkelijk een antwoord op te krijgen. Het zijn mijn gedachten. Sommige twijffels etc. kun je beter voor je houden. Knipoog Dit is t laatste wat ik hierover zeg, mijn berichtje was namelijk helemaal niet bedoeld om weer een discussie uit te lokken maar vooral om Potverdikkie een hart onder de riem te steken en sommige mensen aan t denken te zetten. Lachen

Nogmaals heel veel sterkte en geluk PVD!!!

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 10:59

Wat voor slobber krijgt het beestje? En wat voor voedings / medicatie? Zou iemand me daarvan een overzicht kunnen sturen? Heb wel wat ervaringen met dit soort paardjes, en ook manieren om ze er weer gedoseerd maar toch redelijk snel bovenop te helpen.
* heb niet het hele topic doorgelezen, excuses daarvoor*

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 11:00

Als we er nou gewoon niet op ingaan, voordat dit topic op slot word gegooid? Iedereen die positief is over het herstel, negeer de negatieve mensen.

In de paardenwereld is het al snel haat en nijd, of liefde en vriendschap. Een tussenweg lijkt er niet te zijn.

Aan ons om dat te veranderen Clown

jennyk

ah gelukkig, er is weer een canjer topic! Helemaal super, jolliegirl, dat je ons op de hoogte blijft houden!
Al lekker paar uurtjes buiten gelopen lees ik! Geweldig! Op naar een goed herstel!

Zilfstar

Utixo schreef:
Als we er nou gewoon niet op ingaan, voordat dit topic op slot word gegooid? Iedereen die positief is over het herstel, negeer de negatieve mensen.

In de paardenwereld is het al snel haat en nijd, of liefde en vriendschap. Een tussenweg lijkt er niet te zijn.

Aan ons om dat te veranderen Clown

Mee eens. Vind het gewoon zo rot voor PVD.

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 11:03

dames/heren vooral niet reageren anders eindigd dit topic ook met een slotje
gewoon negeren

utixo precies!

dit topic gaat over Canjer! Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 11:03

En Canjer en zn baasje zijn kanjers! Ja
Toch zó heerlijk dat ie een kans krijgt!!! En dat t goed kan komen! Hyper!

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 11:04

spatter schreef:
gewoon negeren

utixo precies!

Nagelbijten / Gniffelen Zal het niet meer doen! Vork

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 11:04

het doet mij goed niet alleen te lezen dat het goed gaat met canjer,maar dat iedereen hier ook zo betrokken is!!!
ik ben ook blij dat pvd er niet alleen voor staat en haar emoties kan delen met een paar goede vrienden/vriendinnen.
Dat is heel belangrijk....
Ik heb vorig jaar ook zoiets meegemaakt,en stond er alleen voor...ik heb toen een week tegen een dood paard aangekeken,die dood was gegaan door de honger,en niet opgehaald kon worden door de sneeuw.
Voor het andere paard kwam mijn hulp gelukkig op tijd,daar heb ik mij over ontfermd.....je begrijpt mensen soms niet,wat ze een dier aandoen.
Het rare is dat het mij nog steeds veel verdriet doet de foto's te zien van een paard in doodsstrijd(foto's voor bewijs voor justitie),maar aan de andere kant zou ik er weer voor gaan als al die ellende weer op mijn pad komt.
Ik stond er toen alleen voor...ik ben blij dat pvd hulp en steun heeft!!!!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 11:05

Gelukkig hier een manier om bij te lezen hoe het gaat met Canjer Lachen

PVD je bent goed bezig! Sterkte meis, ik hoop dat hij er weer helemaal bovenop komt! Haha!

jepsica

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 11:06

Wat goed dat het beter gaat met canjer.
Fijn dat we weer kunnen lezen hoe het met canjer gaat.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 11:06

Sabbientje schreef:
@Jolliegirl: Ik kreeg tranen in mijn ogen bij je verhaal. Lijkt mij echt erg om een paard in deze staat aan te treffen.

Ik heb er ooit een erger gezien.. en dan niet de conditie maar het aanzicht hoe die was.. maar dit vond ik vreselijk, en al helemaal omdat er achter dit ''wrak'' zo'n lief dier schuilt!

Scubadoo schreef:
Wat super om te horen! Ik denk dat de kaakspieren inmiddels weer geheeld zijn, aangezien Jolliegirl schrijft dat het paard al weer in staat is om dikke lebbers te geven. Goed nieuws dus!

nou dat geloof ik nog niet helemaal.. een lebber geeft hij gewoon door zijn neus eens flink in je gezicht te smeren Knipoog is iets anders als de kaken bewegens, want dat wil niet met kapotte spieren

skippy1 : zolang de rest maar weet, en zeker ik en de anderen die canjer gezien hebben, dat er al zóvaak een veearts bijgeweest is.

khirshanta : Dankjewel, vreemd he, dat zo'n wegrottend dier toch nog zo lief en vechtlustig kan zijn..!

Sabbientje : zoals gezecht was, gaat dit de eerstkomende tijd met magneettherapie(schrijf ik dat goed Clown ? )hier zijn al een aantal paarden goed mee geholpen in ervaringen van Marielle te horen Lachen
En als dat niet lukt.. zal het mischien op een operatie uitlopen, als dat nut heeft Lachen

Utixo : de 2e was gewoon een pensionpaardje voor tijdelijke stalling ivm een lange reis Lachen die is weer terug, was een gezond dier Lachen

Lovely : Ik wil jou aanbieden, als jij ergens vraagtekens achter hebt,mij via dit topic een bericht te sturen Lachen tuurlijk kan je slechte ervaringen hebben
en ja, in de meeste gevallen ligt dat aan de persoon zelf, heb je hélemal gelijk in.
maar zullen we jou ervaring hier verder buitenhouden? hier gaat het om Canjer, en niet om Moniek
die in dit geval super handeld! en natuurlijk mag jij je vraagtekens hebben.
en ik heb bewondering voor je nu, dat je dit zo netjes neerzet, dan valt er tenminste normaal te reageren! Lachen

nadita : Ik heb geen idee of dat dezelfde marielle is, mischien zegt ze dat zelf nog wel Lachen

_STS_Angels_ : de updates gaan we groot neerzetten, dat was de bedoeling ook Lachen en in het rood geloof ik.

Zilfstar : stt Lachen ze bracht het dit keer op een nettere manier, laat het dan zo Lachen zij heetf haar zegje gedaan, en het is aan moniek hierop te reageren of niet.
het gaat nu om canjer Lachen

spatter schreef:
gewoon negeren

utixo precies!

Zullen we dat zo houden Haha!

geerke : jemig Scheve mond dik respect voor jou!!

Ik zal zo Moniek eens bellen of er updates zijn Lachen
Laatst bijgewerkt door Jolliegirl op 17-07-08 11:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 11:12

Helaas nog geen update... Lachen
Slimmerik word vandaag ge-pb't voor de updates Lachen aangezien ik de hele dag zo'n beetje weg ben Lachen

Wodile

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 11:18

Zo, het topic ook weer gevonden.

Zoals ik in het andere topic al had verteld ken ik pvd ook goed, al is het nog niet zo lang.
Via mij is ze aan Marielle gekomen. Marielle staat bij mij op stal met haar paarden.
Als ik updates heb, van wie dan ook, zet ik ze neer.

JG, was fijn dat je er was voor pvd!! weet niet hoe ze er anders had uitgezien Knipoog

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 11:22

Wodile schreef:
Zo, het topic ook weer gevonden.

Zoals ik in het andere topic al had verteld ken ik pvd ook goed, al is het nog niet zo lang.
Via mij is ze aan Marielle gekomen. Marielle staat bij mij op stal met haar paarden.
Als ik updates heb, van wie dan ook, zet ik ze neer.

JG, was fijn dat je er was voor pvd!! weet niet hoe ze er anders had uitgezien Knipoog

nog lijkerig?
het scheelde voor haar toch elke dag een uurtje doordat ik voerde Lachen en een uurtje is klein, maar het is tenminste iets Lachen

Aan jou ook groot respect Wodile! dat je Marielle opgetrommelt hebt! Ja

Ik zie dat er een reactie is weggehaald over marielle? dat mocht toch best gevraagd worden? Lachen
En zie dat die inmiddels onder mij staat haha Knipoog
Laatst bijgewerkt door Jolliegirl op 17-07-08 11:23, in het totaal 2 keer bewerkt