Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BitchyWitchy schreef:JG of Slimmerik, zouden jullie kunnen vragen of Marielle hier wel updates wil geven??? Vind het namelijk ook reuze interresant wat ze allemaal doet!
_STS_Angels_ schreef:Kunnen updates mischien wat groter neer gezet worden? want anders is het zo moelijk zoeken!
Citaat:Deze was van iemand anders en heeft in verband met de lange reistijd een nachtje gelogeerd
Utixo schreef:Als we er nou gewoon niet op ingaan, voordat dit topic op slot word gegooid? Iedereen die positief is over het herstel, negeer de negatieve mensen.
In de paardenwereld is het al snel haat en nijd, of liefde en vriendschap. Een tussenweg lijkt er niet te zijn.
Aan ons om dat te veranderen
spatter schreef:dames/heren vooral niet reageren anders eindigd dit topic ook met een slotje
gewoon negeren
utixo precies!
dit topic gaat over Canjer!
Sabbientje schreef:@Jolliegirl: Ik kreeg tranen in mijn ogen bij je verhaal. Lijkt mij echt erg om een paard in deze staat aan te treffen.
Scubadoo schreef:Wat super om te horen! Ik denk dat de kaakspieren inmiddels weer geheeld zijn, aangezien Jolliegirl schrijft dat het paard al weer in staat is om dikke lebbers te geven. Goed nieuws dus!
spatter schreef:dames/heren vooral niet reageren anders eindigd dit topic ook met een slotje
gewoon negeren
utixo precies!
dit topic gaat over Canjer!
Wodile schreef:Zo, het topic ook weer gevonden.
Zoals ik in het andere topic al had verteld ken ik pvd ook goed, al is het nog niet zo lang.
Via mij is ze aan Marielle gekomen. Marielle staat bij mij op stal met haar paarden.
Als ik updates heb, van wie dan ook, zet ik ze neer.
JG, was fijn dat je er was voor pvd!! weet niet hoe ze er anders had uitgezien