Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Sommige bokkers hebben zo'n enorme plaat voor hun kop en willen gewoon bedrogen worden.
@paardjejoris, ik vind het wel erg verdacht dat je je blijkbaar net hebt aangemeld en hier zo nodig je verhaal wilde vertellen.
Ben je toevallig niet zelf één van de behandelaars waarover dit topic gaat?
@coliena, laat je niet kisten. Jouw geloofwaardigheid is veel groter dan wie dan ook hier in dit topic.
paardjoris schreef:Ik werd op deze discussie gewezen door een kennis van mij. Ik heb mijn paard ook laten behandelen en vond het zeer interessant. Ik heb mezelf wel eerst verdiept in de materie omdat ik graag zelf mijn informatie verzamel. Tijdens de behandeling kan ik niet anders zeggen dat alles erg goed uitgelegd wordt. En het klinkt ook heel logisch. Op zich is dat nog het minst interessante, want hoe mijn paard tijdens de behandeling reageerde en de vooruitgang daarna, dat was pas echt interessant.
Wat ik nou altijd zo jammer vind aan bokt.nl, is dat allerlei mensen over iets discussieren, zonder de mensen om wie het gaat erin te betrekken.
Op dat moment is het dus geen discussie meer, maar puur geroddel!
Ik heb zelf erg goede ervaring met de behandeling, maar dat is puur persoonlijk. Gelukkig wordt het wel op meerdere dierenklinieken gedaan, slechts vijf. Daar wordt ook de "baarmoederbehandeling door andere dierenartsen gedaan". Vind ik een goede zaak, want dingen die werken, moeten verspreid worden. Zelf kon ik kiezen tussen Nunspeet en Hellendoorn, gezien de locatie waar ik woon.
Zo zie je maar weer, dat er allerlei onwaarheden over bokt vliegen, zolang mensen over dingen blaten, waar ze zich niet verder in verdiept hebben.
Ik zou zeggen: WIL JE WETEN HOE HET WERKT EN OF HET WERKT, GA DAN EEN KEER BIJ DEZE MENSEN KIJKEN EN LUISTER NIET NAAR MENSEN DIE ER ÜBERHAUPT GEEN ERVARING MEE HEBBEN.
Dan wil ik nog in het bijzonder iets kwijt naar dierenarts Coliena. Ten eerste vind ik het niet netjes zomaar collegae af te vallen, zelfs zonder dat je ze kent. Ten tweede suggereer jij dat Amber en Martin kwakzalvers te zijn. Indirect dus een heleboel dierenartsen. Want zoals ik hier boven al schreef, er zijn meerdere klinieken die hiermee werken, en ook meerdere dierenartsen die deze opleiding volgen, waaronder enkele gerenommeerde (oeps!).
Persoonlijk zou ik eerder mijn vraagtekens zetten bij een dierenarts die niets beters te doen heeft dan elke dag op bokt.nl te schrijven wat andere verkeerd doen. De dierenartsen die ik ken hebben daar geen tijd voor!
Ik vind het gewoon erg treurig dat vrij onbekende dingen (zo zijn er meerdere) zo door het slijk gehaald worden. Omdat jij of je buurman er toevallig niet bekend mee is, wil dat nog niet zeggen dat het kwakzalverij is. Wil je er meer over weten, zoek de informatie dan bij de bron. Heb je daar geen zin in, heb er dan ook geen mening over en ga er al helemaal niet over schrijven op een forum, want uiteindelijk zet je jezelf voor gek. Neem nou het voorbeeld "het wordt alleen in Nunspeet gedaan". Iemand heeft dat geroepen en ik heb het al een aantal keer terug gezien. Onwaar en nergens op gebaseerd, en zo is het met alles.
Dat wilde ik jullie even melden!
Groeten Joris
Citaat:maar een manier om alle organen op zijn plek te leggen.
CarpeDiem schreef:Ik ken deze behandeling niet, maar sta open voor iedere vorm van informatie erover.
Paardjoris: wil je me PBen waar de materie over deze aandoening staat?!
Dit is 1 van de hele weinige operaties die ik zelf nog noooit heb gezien op de kliniek waar ik werk * en ik kan toch wel zeggen dat ik bíjna alles heb gedaan zien worden*. Dus ik wil hier graag eens met mijn baas over praten.