Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_rosita_ schreef:@ herbey: ik denk niet dat in dit geval een poedertje of iets dergelijks wonderen doet.... helaas...
Paard krijgt/kreeg nauwelijks hooi, als de basis er al niet is, helpt al het overige helemaal niet...
marleen_usar schreef:Lezen is zoooooooooooo moeilijk blijk baar, reageer pas als je het gelezen hebt a.ub dan hoef ik niet steeds alles weer te herhalen.Een paard wordt van 3 dagen 1 plak hooi niet dun.zolang ik ergens iets aan heb wil ik best reageren, maar aan deze clows vertoning doe ik niet mee.Als ik er iets aan zou hebben dan was het anders.Wanneer een veearts iets niet kan vinden is het meteen een vage veearts en wordt dat op mij afgerekend.Dus al iemand iets zinnigs te melden heeft dan hoor ik dat graag, en dan geen flauwekul.
marleen_usar schreef:Lezen is zoooooooooooo moeilijk blijk baar, reageer pas als je het gelezen hebt a.ub dan hoef ik niet steeds alles weer te herhalen.Een paard wordt van 3 dagen 1 plak hooi niet dun.zolang ik ergens iets aan heb wil ik best reageren, maar aan deze clows vertoning doe ik niet mee.Als ik er iets aan zou hebben dan was het anders.Wanneer een veearts iets niet kan vinden is het meteen een vage veearts en wordt dat op mij afgerekend.Dus al iemand iets zinnigs te melden heeft dan hoor ik dat graag, en dan geen flauwekul.
geerke schreef:over foto's gesproken,is er ergens een foto van dat paard?
femmefatale1 schreef:geerke schreef:over foto's gesproken,is er ergens een foto van dat paard?
Ik heb ook al zitten spitten, maar ken helaas niks vinden...
Pashon schreef:vind het gewoon te gek voor woorden dat ze dat paard uberhaupt nog heeft.. mens je bent geen paard waard!!!!!
Als je echt om dat arme dier geeft (zoals je beweerd) dan verkoop je hem of geef je hem weg aan mensen die hem wel alle aandacht en liefde en hoofdzakelijk VOER kan en wil geven!!!
en het is lekker makkelijk om de schuld bij een ander neer te leggen terwijl die bij jezelf ligt.. vind het gewoonweg knap zielig.. elke maand word er een ander topic geopend over hoe slecht en hoe verkeerd het arme dier wel niet is terwijl jij degene bent die hier slecht is en niet het paard!