Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
odetteke schreef:Ik zeg niet dat ik het met de TS en haar handelswijze eens ben! Ik zeg alleen dat er nu al zo vaak precies hetzelfde negatieve commentaar is gegeven. Als na opmerking 41 het kwartje niet gevallen, dan zal dat na opmerking 183 ook niet gebeuren. Snapt ge?
Citaat:Mijn instructrice traint altijd twee paarden voor een fokker en ze brengt deze uit op wedstrijden. Deze paarden staan bij ons op stal. Zij heeft naast de training geen tijd voor de verzorging, dus die neem ik op me (en daarbij zit ik er ook wel op en ben ik geregeld aan het longeren).
ulestro schreef:moet enorm moeilijk zijn om tussen 2 vuren te staan en dan zo aangevallen te worden en eigenlijk wil je enkel maar raad krijgen.
odetteke schreef:Nogmaals: Als je alleen maar post om commentaar te leveren op het feit dat ze geen dierenarts heeft gebeld... post dan niet! Er zijn nu al minstens 100 reacties daarop geweest, en reactie nummer 101 zal echt niet het verschil maken.Geef liever nuttig commentaar waar de TS (in de toekomst) wat mee kan, want hier heeft niemand iets aan.
Splash schreef:Al is het maar om van hem te horen dat het niks ernstigs is.
slimmerik schreef:Precies
tienus63 schreef:Je kunt rustig een goede DA bellen en het hele verhaal doen.
Vergeet vooral niet jouw lastige situatie uit te leggen. Wie weet kan hij je geruststellen of neemt hij zelf polshoogte bij het paard en/of eigenaar.
Ik durf te wedden dat de telefonische informatie niet betaald hoeft te worden, wat er daarna gebeurd, tja, dat zal natuurlijk betaald worden.
Maar als de eigenaar geen medische behandeling wil en jij kunt (wilt of mag het) niet betalen dan houdt het op.
Gewoon de DA bellen!!!!
Zoals ik al eerder zei, het is echt wel een situatie waarin een DA op z'n minst geraadpleegd moet worden.