Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
simodi schreef:simodi schreef:Ik mis dus nog steeds reacties die aangeven hoe de gevolgen zijn van een zenuwsnede: wat kunnen jullie nou precies nog doen met een paard waarop jullie een zenuwsnede hebben laten toepassen? Is weidegang daarna de enige optie (want zo lijkt het) of kan er nog - zij het rustig met de nodige zorg voor de hoeven - gewoon gereden worden? Hoe ingrijpend is de operatie en moet je paard geheel onder narcose? Wie informeert mij daar eens over?
Niemand die hier antwoord op heeft????
eilander schreef:Is het een grote operatie dan?
livvy schreef:Maar dit paard loopt nu al een jaar weer heerlijk en zijn eigenaar kan gewoon weer op wedstrijd. .

Yvonnelind schreef:een paard er slechter van werd. Wèl dat de zenuwen na een X aantal jaren weer aan elkaar vast groeien en dat het dan erger is dan het voor de operatie was.
Elan_GV schreef:
Je mag niet wedstrijden rijden met een paard dat een zenuwsnede heeft gehad...
Cowgirl schreef:Wat jammer dat ons gelijk weer het woordt 'aanhanger' wordt toegespeelt![]()
We vertellen onze ervaringen in de hoop er anderen mee te kunnen helpen en natuurlijk de paarden kunnen behoeden van een dergelijke ingreep
Ik zelf geef ook alleen maar mijn eigen ervaring in de hoop dat ik er ooit iemand mee kan helpen.
Maar ik heb het idee dat het niet echt op prijs wordt gesteld.
Jammer...houd ik voortaan mijn mond maar
.

Citaat:Natuurlijk kan je best 1 keer het advies geven om iets anders te proberen, maar daar moet je dan niet zo op doordrammen. 1 keer is wel genoeg. Er wordt hier heel duidelijk niet gevraagd naar ervaringen met de methode van AdB.